Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nya EH klara 31st of May!

  • Nya EH klara 31st of May!

    Publicerad av hugeo på 29 maj, 2007 vid 20:48

    Kommer finnas nya EH 2008 klara i Kina den 31 Maj, tänkte ta hem ett par.

    Finns då i 8,10,12 Ripper

    pris från 6900 kompletta med böm

    skotten svarade 16 år, 11 månader sedan 11 Medlemmar · 18 Svar
  • 18 Svar
  • dezzi

    Medlem
    29 maj, 2007 vid 22:07

    Vilka mer görs i Kina? En kompis ska dit snart o jag måste få honom att köpa nåt i så fall…

  • skotten

    Medlem
    29 maj, 2007 vid 22:11

    ooh loads I guess, but next time you see me, ask me for my kite. Heard you did good today!! shame your kite was a little too small 🙁

  • sourra

    Medlem
    29 maj, 2007 vid 22:17

    @Dezzi 386904 wrote:

    Vilka mer görs i Kina? En kompis ska dit snart o jag måste få honom att köpa nåt i så fall…

    Skulle tro att så gott som allt produceras där om än designen sker på annat håll i världen.

  • hugeo

    Medlem
    29 maj, 2007 vid 22:28

    kinariderbowkitefromhell.cn

  • luuddee

    Medlem
    30 maj, 2007 vid 12:10

    mm allt görs fan där men du kan inte få tag på nått från nån fabrik där.. går endast att få tag i chinakite .. som inte fungerar speciellt bra och emd ganska kass kvalite

  • mcdplb

    Medlem
    30 maj, 2007 vid 13:27

    Har en känsla av att HugeO ville tipsa om att HAN SÄLJER NYA EH 2008 kites här i södra sverige. (där det även lämnas support, hjälp och service på hemmaplan)

    Inte tipsa om att köpa kites i china och låta de lokala återförsäljarna stå för support.

    Verkar som Skotten är en av de mest hjälpsamma personerna i södra Sverige och han jobbar väl hos HugeO?

    Detta var bara en reflektion 🙂

  • krillan82

    Medlem
    30 maj, 2007 vid 14:23

    @MCDPLB 387055 wrote:

    Har en känsla av att HugeO ville tipsa om att HAN SÄLJER NYA EH 2008 kites här i södra sverige. (där det även lämnas support, hjälp och service på hemmaplan)

    Inte tipsa om att köpa kites i china och låta de lokala återförsäljarna stå för support.

    Verkar som Skotten är en av de mest hjälpsamma personerna i södra Sverige och han jobbar väl hos HugeO?

    Detta var bara en reflektion 🙂

    Hugge e fan mer hjälpsam… Tro det eller ej men han hjälpe mig att rensa tång från mina linor. DET ÄR FAN REDIG LÖVE

  • bresky

    Medlem
    30 maj, 2007 vid 14:37

    han satte en sticker på min bil…

  • jonaish

    Medlem
    30 maj, 2007 vid 14:43

    …min med!

    Men jag satte två på hans, som tack 😉

  • mcdplb

    Medlem
    30 maj, 2007 vid 15:18

    @Krillan82 387072 wrote:

    Hugge e fan mer hjälpsam… Tro det eller ej men han hjälpe mig att rensa tång från mina linor. DET ÄR FAN REDIG LÖVE

    Misstänkte det! 🙂 Tror ni det kommer hit några kineser och rensar tång från linorna? Det tror inte jag 😉

  • dezzi

    Medlem
    30 maj, 2007 vid 15:26
    MCDPLB;387055 wrote:
    Har en känsla av att HugeO ville tipsa om att HAN SÄLJER NYA EH 2008 kites här i södra sverige. (där det även lämnas support, hjälp och service på hemmaplan)

    Inte tipsa om att köpa kites i china och låta de lokala återförsäljarna stå för support. 🙂

    Oj då, sorry :tongue: 🙂

  • hugeo

    Medlem
    30 maj, 2007 vid 22:55

    Vi kan byta kites mot natura! Speak to skotten 😉

  • skotten

    Medlem
    30 maj, 2007 vid 23:33

    ooh hell with this involve a demo day??

  • andi_j

    Medlem
    31 maj, 2007 vid 09:03

    Ok dum fråga
    Vad kompletterar man sin Yarga 15m2
    Rippehr 8 el 10?

  • bresky

    Medlem
    31 maj, 2007 vid 10:16

    @andi_j 387292 wrote:

    Ok dum fråga
    Vad kompletterar man sin Yarga 15m2
    Rippehr 8 el 10?

    Jag kör på en gammal C-kite 15m2 och en EH Beast 10m2. Det är lite lurigt det där för när 15 börjar bli rolig så går det utmärkt att köra på 10an och då är dessutom 10an mycket roligare. Däremot hade jag inte velat ha en 8a heller för då hade det behövt blåsa mer för att jag skulle kunna börja köra på min mindre och roligare kite. Om jag har förstått det rätt så är Beasten lite bättre med mindre vind än Rippehrn så en 10a kan nog vara ganska bra ändå. Det är klart att du kanske fått en lite större vindrange om du köper en 8a, men du kommer få betydligt mindre användning för den och dessutom kan man hålla en 10a riktigt länge.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nya EH klara 31st of May!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.