Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › nya fina bilder från Halmstad (Dogge) idag
-
nya fina bilder från Halmstad (Dogge) idag
Publicerad av imported_borje på 7 maj, 2004 vid 16:05Kolla hemsidan under maj. Film från dagen kommer inom kort.
imported_borje svarade 21 år sedan 5 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
Oj oj oj, filmen e färdig från dagens surf och den blev RIKTIGT BRA!!! Mycket action! Ska ladda upp den på ftp:n. Ska försöka ordna ett eget ftp program så man kan ladda hem filmer från min hemsida när jag är online.
Häng löst
-
Ser fram emot filmen Börje!
Kan passa på och lägga in en länk till mina foton från idag…
http://194.47.14.250/surf040507/ (funkar så länge jag har på min dator) -
Fy fan va bra bilder!!!! Jag har mailat dig, jag vet inte om du fick mailet, men nu har jag ju din sida.
-
Ja, de blev rätt schyssta!
Blev riktigt sugen på att dra ner imorgon också och fota lite. Läste att det var kite-demo på Västra Stranden. Kanske kan bli grymt! -
Nja, det är väl inget vidare objektiv egentligen. Skitslö autofokus.
Men det är ett Canon EF 80-200/4,5-5,6 II -
undrade mest om det va 80-200 eller 75-140 tex… för det va så inzoomat och gott
-
Kanske ska tillägga att det är rätt stora och rätt många bilder, över 6 MB sammanlagt, så ni med modem får nog sitta ett tag. Slutar det att ladda så kör en reload så hämtar den förhoppningsvis de redan inladdade bilderna från datorns cache, och fortsätter med resten…
-
Svar till:
undrade mest om det va 80-200 eller 75-140 tex… för det va så inzoomat och gott
[/ QUOTE ]
Jo, men jag har beskurit bilderna så att det har blivit så. Då är det bra med många pixlar
-
Svar till:
Fy fan va bra bilder!!!! Jag har mailat dig, jag vet inte om du fick mailet, men nu har jag ju din sida.
[/ QUOTE ]
Jorå, fick tre stycken
Skickade tillbaka också, fick du inte det?
Har annars ICQ#1042568… -
min mail e lite skum, jag har addat dig nu, jag kan skicka filmen via icq om du är intresserad
-
Nu kan den fantastiska filmen laddas ner
Klicka på högerknappen på länken och ta spara mål som och ladda ner den.ftp://ftp.steffo.nu/incoming/surf%205.3%20dogge%207_5_04%20redigerat%20wm%20HQ.wmv
Logga in för att svara.