• jezaja

    Medlem
    28 november, 2006 vid 09:07

    Denna tråden är väldigt lik en trafikolycka, man vill egentligen inte titta men man är så nyfiken så man gör det ändå 🙂

  • gogga

    Medlem
    28 november, 2006 vid 09:08
    sourra wrote:
    Har EH och Basshunter samma person bakom sina logos?
    Hahaha, ser ut som det ja
  • gogga

    Medlem
    28 november, 2006 vid 09:08

    basshunter elektrohelios och eh i tätt sammarbete

  • lars_m

    Medlem
    28 november, 2006 vid 12:04
    niccoschiller11 wrote:
    Matthias wrote:

    Sorry Lars, helt meningslöst att ägna tid och energi åt deras treck!
    Bättre att utbyta vettig lösningar, resetips mm men normala och trevliga surfare som har lite soul i sig och inte njuter av att dissa andra hela tiden.
    Dom måste ha varit/vara mobbade eller fått mycket stryk hemma eller kanske bara betong i sandlådan….inte fan vet jag, men nu är det slutsnackat med dom!
    I alla fall via nätet där dom sitter och hukar sig bakom sina datorer och är kaxiga värre när dom vet att ingen ryter ifrån eller går till handling….
    Dög det?;-)

    om jag inte såg helt fel spenderade du åtminstone en klase minuter mitt i natten (närmare bestämt någon gång vid 00.33, en gång vid 00.54, återigen vid 01.38, ytterligare en gång vid 03.04 för att sen kötta lite fler inlägg vid niotiden och återigen och slutligen lägga lite tid på en av dom här kockobello-personerna igen vid 15.03) på att svara och därmed också som du själv skrev “helt helt meningslöst att ägna tid och energi åt deras treck”. btw, sjukt snyggt du fått fått till den där Per Gessle-frillan. Inte många som lyckas bränna av den sådär bara…
    Visst Lars,
    jag har mycket riktigt lagt ner alltför mycket tid redan på den här skiten, men det tog ett tag att inse att vissa inte fattar vad man skriver ändå….
    Otippat att även du kommer med löjligt uttalande ang frilla mm…..Suck!!!! OBS! Om du LÄSER inlägget så ser du att jag skriver med fet text att fotot är menat som IRONI!!!!!!!!!!!![/B] Dessutom är det taget på Siargao i Filippinerna direkt efter en superfin morgonvågsurf i soluppgång och svag frånlandsvind……så frillan är ett verka av saltvatten och vind…..
    Vad har du själv för frilla, så jag vet hur jag ska kamma mig nästa gång min fru vill ta fram kameran;-)?

    Kanske inte var så otippat att du skulle sjunka lika lågt som dina polare i alla fall…….för du “tillhör” ju tydligen EH du också, ha ha!!!!!!
    Ha ett bra liv!
    /Nicco

    Oooohh asså, jag kjennar mig så angriben… Det var juu inte min tekst du citerede utan Matthias’

    Asså va elakt och kanske även racistiskt av daj, både mot Matthias och jag.

    Snälla Jöönaisss vi behöver lite backup här, du kann om någon dissa Nicco tilbaka….!

    Jöonaias vart e du?

  • jonaish

    Medlem
    28 november, 2006 vid 12:52

    lasse lasse..

    DE kommer kanske;)

  • gh0st

    Medlem
    28 november, 2006 vid 13:13

    sometimes-i-am.jpg

  • skotten

    Medlem
    28 november, 2006 vid 13:18

    hahaha nick as that you making the point… I am reading what you are saying, but it doesnt make any sense at all! lol,

    And nobody provoke my mate Jonaish, he is turning over a new leaf so that we can all be a happy family.

  • gh0st

    Medlem
    28 november, 2006 vid 13:21
    skotten wrote:
    hahaha nick as that you making the point… I am reading what you are saying, but it doesnt make any sense at all! lol,

    Man u know me better then my girlfriend =)

  • skotten

    Medlem
    28 november, 2006 vid 13:44

    wow thats amazing, you didnt have to use bold text or put up a topless photo of yourself!….

  • simoneburgess

    Medlem
    28 november, 2006 vid 15:01
    sourra wrote:
    Har EH och Basshunter samma person bakom sina logos?

    Ha!
    En konspiration, helt klart!

  • pepa

    Medlem
    28 november, 2006 vid 16:46

    Daphne… mer självupptagen människa har aldrig skådats.

  • pjoter

    Medlem
    28 november, 2006 vid 16:48
    sourra wrote:
    Har EH och Basshunter samma person bakom sina logos?

    hahaha.. basshunter e väl skånepåg, Kanske är mer än loggan dom delar. Kanske är Bjumburger som ligger bakom basshunter också. sen har han en scenkille precis som millivanilli.

  • sourra

    Medlem
    28 november, 2006 vid 17:40
    pjoter wrote:
    hahaha.. basshunter e väl skånepåg, Kanske är mer än loggan dom delar. Kanske är Bjumburger som ligger bakom basshunter också. sen har han en scenkille precis som millivanilli.

    Är inte poängen med en scenkille att han/den ska vara bildskön? Jag vågar nästan påstå att basshunterfejjan faller ganska långt från det kriteriet.

  • jonaish

    Medlem
    28 november, 2006 vid 18:01
    pjoter wrote:
    sourra wrote:
    Har EH och Basshunter samma person bakom sina logos?

    hahaha.. basshunter e väl skånepåg, Kanske är mer än loggan dom delar. Kanske är Bjumburger som ligger bakom basshunter också. sen har han en scenkille precis som millivanilli.

    HAHA..noob, han är från Halmstad….

    NiccoShille11´s profil

    Biografi:
    Kört brädor sedan 1976. Vågsurfar helst men kitingen börjar ta över alltmer efter att ha lagt vindsurfingen på hyllan. Tävlat en del i snowboard USA och div bigjumptävlingar samt i Extreme NM 2003 där jag kom 2:a utan att ha hunnit reka inför kvalet….o s v. Älskar att resa till lite udda ställen som ger en utmaning på något sätt…..o s v. Ja, är helsvensk och heter faktiskt Nicco på riktigt!!!!

    de sista va bra 😀

  • niklas82

    Medlem
    28 november, 2006 vid 18:16

    Allt är så likt steffo´s Guld tid då sarkassmer och ironi var så skyhög att 3 moderatorer självmant avgick, detta är underbart att få se igen, tycker vi borde ändra färgen på just denna tråd till gammla “blåa” steffo kulören för att riktigt finna den rätta stämmningen,

    Och kan nån ringa kjellorix, och ta hemskt med nån Lunar brud som kan förstå Nicco´s alla Fetstilade o färgglada texter,

    Nu ska jag ta det lite soul i soffan och be kvinnan min blåsa ljuva strömmar med morgon vind i håret (som jag väljer att kalla hårtorken) för att sedan ta ett helt appråpå (stavning) Kodac moment på och lägga ut som en stil bild bland ungdommarna utan moral.

    PS. hittade förövrigt en välldigt rolig sida om våra svenka kändisar

    http://www.ingbritt.com/blandat/hooowhooo.html

Sida 10 av 12

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.