Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › nya kites!
-
niccoschiller11 wrote:Som sagt hur ser förbättringarna ut vs -06:an? Verkar för ögat bara handla om färger, eller?
Har ni testat nya BEST WarooPro -07 samt waroobommen -07? Där kan ni på FOU säkert lära er ett och annat utan att behöva uppfinna hjulet igen;-).Tror inte EH kör med ”årsmodeller” utan med versioner istället, är det något som dom kan förbättra så gör dom det direkt istället för att vänta tills ”nästa år”. Men det där är ju inte Waroo Pro som du har på bilderna eller ens ’07 modeller.
-
Hördu Hugo, har du koll på Loose-kites?
Köpte nämligen en 8 meters Hawk-bow (-07) här i somras och den är tydligen designad av EH eller i samarbete med EH. Ser ganska lika ut också.
Att är Ripper 07 och Hawk 07 praktiskt taget samma kite eller skiljer de sig på nåt vis? -
HugeO wrote:Pappa har fått nya leksaker
Ny ripper 9 o 12 i special utförande
fy faen vilka fula färger! de blir inge eh för min del
-
wait a second… that 7 doesnt look like it has bridles…. whats goin on!!!
-
SamHansson wrote:behöver en leverans till SA i mitten på januari
Fudnerar på att göra en Sverige kite, vad tror du Sam kan skicka hem en demo 8 til ldig att ha i afrika elelr en 6a hörde det blåser ohyggligt mycke där nere?
-
Pettux wrote:Hördu Hugo, har du koll på Loose-kites?
Köpte nämligen en 8 meters Hawk-bow (-07) här i somras och den är tydligen designad av EH eller i samarbete med EH. Ser ganska lika ut också.
Att är Ripper 07 och Hawk 07 praktiskt taget samma kite eller skiljer de sig på nåt vis?stämmer, Eric designar Loose kites
-
Bobbaheff wrote:HugeO wrote:Pappa har fått nya leksaker
men kanske en sjysst fet kite där det står SWE på? o lite tre kronor o grejjer
-
lät ännu fulare….. som en skojig keps med lång skärm ungefär.
Beasten va ju snygg, fortsätt på de istället!!
-
äääh du e bara avis som vanlig för din stackars fjollkites inte håller måttet riktigt eller hur?
-
Jag håller med. Om man kör fojl har man ju stenkoll på färg och form och desigen. Jag tyckte den svart var rätt cool. Lite raceing som sagt.
-
haha, varför skulle jag va avis på en sån fattigmanskite? 😉
åker man porsche är man inte avundsjuk på en sänkt 740 med knulltejp.
men man kan påpeka att den ser för jävlig ut. -
mycket svart och rött tycker jag är snyggast och jag har sagt till ERic att alla vill ha det och inga jäkla oranga tyskfärger….men han säger att här är det det enda de vill ha:(…det ska nog ordna upp sig!
-
HugeO wrote:Bobbaheff wrote:HugeO wrote:Pappa har fått nya leksaker
men kanske en sjysst fet kite där det står SWE på? o lite tre kronor o grejjer
Eller en fransk med baguette på… eller vad tycker du Hugo 😉
-
You are probably right about the changes, but it is not so obvious eyh!
It´s enough to look at the ordinary Waroo -07 and the new bom to understand how far ahead BEST really is. Check out http://www.bestkiteboarding.com!!!!!
OBS! The Waroo-07 you can get to a lower cost than the Ripper!!!
Check it out with RobSport Sweden (Robert Brusberg, Göteborg) on the Best homepage /retailers…..Best whishes!
Peace!
/Nicco:wink:
Logga in för att svara.