• niccoschiller11

    Medlem
    26 november, 2006 vid 23:33
    Niklas82 wrote:
    hahaha fy fan va roligt hurt har jag missat denna tråd,

    Det finns två tuffa människor på det här forumet den ena är jag den andre är Sam hansson, och ja, jag är kär i sam så det behöver du inte fråga,

    Nicco schiller “above the law” då som vi brukar kalla dig på våra sammankomster, du har bringat steffo till sin ursprungliga form igen, smutskastning av högre form, det är vad det hela handlar om.

    men nu har du tagit vatten över hufvudet för att battla i “smutskastning” med steffos hetaste personer det är som att äta gurka utan salt. inte lönt alltså.
    Ha ha,
    ja jag har ju märkt att dom verkar vara en hel klan med anus på fel ställe (är inte i den låga åldern men tyckte faktiskt att det var rätt roligt att dysfemismera lite mer med hjälp av “bajsmannen temat”).
    Roligt att andra personer också observerat att dom bara skriver negativa, rent löjliga inlägg, samt personliga påhopp i alla fall………..Min lilla hämd tycker jag var mer i uppfostrande välmening för allas bästa, men visst tog jag kanske i lite genom att använda citat från filmen “The Big Lebowski”, sorry men det var fan befogat till den där Neggo-Sam…

    Man ska ju inte ta vad som helst! Då tror dom små ligisterna att dom kan terra folk på konfen hur mycket dom vill utan påföljd!
    Jag bodde Australien ett tag och där skull den där Sam och hans följe inte varit snygga i nunan speciellt länge om dom gick på så där i t ex Byronbay, Kirra, Burleigh Head, Green Mountain eller på surfforumet, det är ett faktum!!!!
    *Inte för att jag förespråkar våld (absolut inte!!!!), men vissa verkar inte förstå att dom gör fel gång på gång om dom inte åker på en propp på något sätt (behöver inte vara fysiskt!!!!)……!

    Nej, nu är jag trött på det här negativa skrivandet. Dom vinner ju om dom får en på dåligt humör och det nöjet ska dom absolut inte få, ha ha!

    Ta re lugnt och låt surfingen/kitingen tala!
    /Nicco Schiller

  • niccoschiller11

    Medlem
    26 november, 2006 vid 23:54
    Niklas82 wrote:
    hahaha fy fan va roligt hurt har jag missat denna tråd,

    Det finns två tuffa människor på det här forumet den ena är jag den andre är Sam hansson, och ja, jag är kär i sam så det behöver du inte fråga,

    Nicco schiller “above the law” då som vi brukar kalla dig på våra sammankomster, du har bringat steffo till sin ursprungliga form igen, smutskastning av högre form, det är vad det hela handlar om.

    men nu har du tagit vatten över hufvudet för att battla i “smutskastning” med steffos hetaste personer det är som att äta gurka utan salt. inte lönt alltså.
    Steffos “hetaste” personer och “vatten över huvudet”, samt ” att jag ägnar mig åt smutskastning av högre rang”????????!!!!!!!
    Tillåt mig smålé;-)
    Jasså, du är inte heller läskunnig, eller också bara slarvig…..eller?
    För fan grabben, läs från början så ser du vem det är som börjar smutskastningen! Jag kan garantera att det INTE var jag…….utan Sam. Låter lite löjligt att ta upp eftersom det sägs att det inte är ens fel att två träter, men någon måste ju för fn säga ifrån någon gång!

    Har du sett något inlägg från denne person som är positivt, utvecklande eller trevligt?!!!! Det har i alla fall inte jag och då frågade jag till att börja med bara;”- vad som förbättrats på den senaste EH Ripper”, samt föreslog intresserade att kolla på BEST:s nya kiter och bommar för att få uppslag till att modda sina egna prylar gratis eller i alla fall till ett lågt pris!!!!! Jag har ingen vinning av att förespråka BEST & Robert Brusberg, även om jag nu bytt mina Crossbows mot en 12 och en 7 Waroo…Så kom inte med det skitsnacket.

    Är det någon du borde hoppa på så är det ju Huge som gör otillåten marknadsföring på konfen samt kör prisdumpning och andra fula tricks….eller han Pjotr eller Jonaish, som kallade mig för något i stil med; “den feta Lill-Greken” (fast jag heter Schiller i efternamn), inte många rätt på den smygrasisten du (kanske jag orkar anmäla honom på rent adrenalin från kvällens kiting…????? Tja varför inte!

    Hoppas du orkade läsa hela stringen och all text……..annars kan du ju ta lite i taget och fråga någon om det är lite för svår SVENSKA. (Ironi!!!)
    Peace,
    /Nicco

  • niccoschiller11

    Medlem
    27 november, 2006 vid 00:38
    pjoter wrote:
    Haha, den här tråden är underbar. Den har tillåmed lockat fram patrikol och dirk diggler vilket är ett väldigt gott betyg. För att få fart på det här rejält så saknas nu mjölkmannen, tobas, mille, kaj och den gamla teatergubben som åkte till cab å blev uppäten av hundar.

    Jag missförstod inte vem inlägget var till nicco. tyckte bara det var så kul att de borde sparas till eftervärlden. Så många roliga inlägg som tyvärr försvinner dagen efter då folk nyktrat till.
    Ok,
    du kanske har lite humor i alla fall….men du borde nog vara lite mer tydlig om du är ironisk!
    Det blir lätt missförstånd på en konf utan nyanserade uttalanden….
    Att den där andra smygrasisten Jonaish har lagt sig i är ju bara helt underbart;-)!!!!
    Han kan nästan liknas med dom rasistiska och obegåvade Rednecks som figurerar i Borat-filmen, vilka tror att dom inte filmas och låter sig triggas till att göra bort sig totalt genom rasistiska och hyperpatriotiska (straffbara) uttalanden i kameran (i det här fallet Steffokonfen).
    OBS! Allt sparas i servern, även om inte du sparat allt på just din dator eller på Steffo så att du personligen kan plocka fram det, men det vet du nog…..kanske inte din rasistiske polare, som redan fått så många ovänner…….Hoppas han orkar leva med det…..

    Ang andra påhopp på mig;
    så är jag helsvensk men med släkt får Schweiz, är 37 år (varav över 27 år på bräda av någon form…), säsongat, jobbat/pluggat i Österrike, USA (Aspen), Australien (Gold Coast), surfat, kitat och åkt snowboard i Indonesien (ett antal ggr), Australien, på New Zeeland, Mauritius, Canada, USA, Costa Rica, Brasil, Africa (Zanzibar, La Gomera mm), Filippinerna (Boracay och Siargao), Schweiz, Österrike, Frankrike, Spanien mm, så jag tror nog jag har lite att bidra med jag också i form av t ex surfresetips, FOU mm…….eller vad tror du?

  • niccoschiller11

    Medlem
    27 november, 2006 vid 00:48
    Eklov wrote:
    bästa inlägget på sjukt länge här på steffo…

    är nicco ditt riktiga namn eller har du bara snott det från steven segal, eller ni kanske är brothers? ni verkar ialla fall lika coola…
    Hoppas ni har det kanooon i Syd Afrika grabbar,
    and keep up the good work with filming and shooting the surf and kiting!
    You are really above the average dudes:-)!!!!!

    När är det releaseparty för den färdigklippta filmen????!!!!! Borde ni i alla fall satsa på….

    PS. Hur ligger kiteprylar till i pris i Syd Africa nu för tiden vs Svedala? Ds.

    Peace,
    /Nicco Schiller

  • niccoschiller11

    Medlem
    27 november, 2006 vid 01:07
    patrikol wrote:
    Yann wrote:
    Bara för att reda ut missförstånden lite…
    Det som står under ens username är inget man väljer själv utan har att göra med (mitt antagande) hur många inlägg man gjort, hur ofta man loggar in och vilken frekvens man har på inläggen.
    Pooh-bah har inget med bajs att göra:
    http://www.m-w.com/cgi-bin/dictionary?va=pooh-bah

    Mao så står det pooh-bah under Sam av samma anledning som det står Noobe under Nicco.

    OT. Hade vart intressant om Steffo eller någon moderator kunde förklara detta lite närmare eftersom detta bara är mina egna antagelser.

    *hick*…bäst att lägga sig nu. Verkar bli bra tryck imon!

    Helt rätt pooh-bah har inget som helst med Bajs att göra utan är en titel på den högsta rangen i en hiriarki eller för att gör det hela enklare The big boss så att säga.
    Används inom mytologin och även i alla år på olika forum som en titel man förtjänar sig av ju fler inlägg man gör.
    Dom titlar som finns på Steffo är ganska vanliga på olika forum just Steffoholic är ju en titel som Stefan förmodligen har hittat på själv.

    Jag ber honom kommentera något om varifrån titlara kommer. Angående inläggen så kommer jag att moderera dom senare i kväll när jag har bättre tid.

    Sam har väldigt ofta varit negativ till det mesta inte minst mig som han aldrig missat en chans att snacka skit om.

    Det är han ju inte ensam om det finns flera av den sorten här. Nu vet jag väldigt väl vem jag själv är och hur dan jag är och det vet dom flesta här på Steffo i vilket fall som helst.

    Så allt skit han hittar på om mig blir bara till nackdel för honom själv när dom flesta vet att det inte stämmer.

    När jag modererar så lägger jag aldrig in peronliga åsikter om en användare utan alla har lika rätt till “Rättvisan” i den mån det är möjligt så lika för alla skall vara devisen för Steffo.

    Nu har Sam gjort ett utalande som någon tog illa vid sig av så då modereras det inlägget bort. Sedan har det tillkommit kommentarer som minst sagt också tillhör sandlådan. Så dessa kommer också att tas bort.

    Kom ihåg att det är aldrig den som skriver ett inlägg som kan avgöra om det är stötande mot någon annan användare på Steffo utan endast den som det handlar om.

    Så tar någon illa vid sig av det som står i ett inlägg så kommer det att tas bort.

    Problemet med Sam är ju att han är en duktig fotograf och filmare och delar med sig av sina alster här, till glädje för dom flesta.

    Så utan Sam och andra som bidrar med mycket bilder och film blir inte Steffo särskilt roligt eller informativt för den delen.

    Sedan så gäller givetvis samma regler för Sam som för alla andra så bryter man mot dom så riskerar man att bli av med inläggen eller avstängd.
    Tack!
    Mycket bra och sakligt inlägg!

    Skönt med en som vet vad han talar om och inte smutskastar andras åsikter eller använder sig av plumpa personangrepp på folk som från början bara la ut en vanlig fråga om EH:s förbättringar på dom nya Ripperkiterna…..
    Nu har jag blivit kallad t ex;
    -“Feta Lill-Greken” med klart negativ baktanke (är f ö helsvensk, blond och inte en fettbit, ha ha;))
    – “Best-pimpare” (Har inget med BEST att göra mer än att jag har en 12:a och en 7:a Waroo)
    – “Kär i Robban eller?” (dvs kallad bög, vilket ju inte är fel i sig att vara men jag är det då definitivt inte!!!)
    – “Smutskastare” (snacka om att kasta sten i glashus:-), mm……….

    Anledningen:
    – Att jag ställde en lite syrlig fråga om det verkligen var några förbättringar på EH Ripper i år….
    – Att jag tipsade om hur dom som vill modda sina kites och bommar kan hitta bra lösningar att “sno” på BEST:s hemsida, samt att Robert Brusberg har prylarna till beskådan i Göteborg om någon vill känna och klämma.

    Du har ju sett svaren från Sam…..say no more
    Att sedan “Jonaish” går in och försvarar Sam och samtidigt kallar mig “Lill-Greken” (i flera inlägg) är ju fan så man får lust att anmäla honom!
    Någon jvla ordning får det vara, även om vissa tycker det är roligt att terrorisera, nega, dissa, mobba och dessutom gillar om man tar åt sig av personliga påhopp. Vad är det för ledsamma människor egentligen?!!!

    Det är ju helt klart fel av mig att bli förbannad och skriva negativt om Sam och Jonaish in public, men någon måste ju som sagt säga ifrån……..

    M v h,
    /Nicco Schiller, annars en glad lirare som älskar allt på bräda, vatten, is och snö…… men som nog inte kommer att ens gå in på Kitekonfen mer p g a den här skiten. Klarar mig bra ändå:-)
    Tack annars för bra inlägg som sagt…..

  • niccoschiller11

    Medlem
    27 november, 2006 vid 01:25
    jonaish wrote:
    Men orka ta åt sig av vad folk skriver…Nu när greken försökte dra i med något stort, för att svara på det Sam hade skrivit. Så va det ju inte helt oväntat att folk på konfen skulle få upp ögonen å börja snacka lite skit om personen som jag nu kallar greken efter en liten annan fet grek som oxå heter nicco (kanske samma person?). Eller så snackar man skit om den andra personen, som nu är Sam..

    …och folket valde nu att skriva lite skit om greken, eller har jag helt fel IGEN??
    och då får fan den personen ta konsekvenserna av det…njuta lr gråta

    Patriköl, varför bryr du dig om vad folk skriver om dig!?

    Va nöjd över att du kan leka med ignorings saken eller bara skit i personen!!
    Orka skriva i varje tråd att du inte gillar Sam lr någon annan, men du gillar Sams filmer å bilder

    Ja du har fel igen!
    Det är bara du och möjligen Pjoter eller Pjotr som använt sig av rasistiska påhopp ännu så länge. Hur fn kan du då vara så osmart att du fortsätter med helt felaktiga uttalanden som t ex det du skrev senast,
    Citat på ditt eget inlägg;
    “- Inte helt oväntat att folk på konfen skulle få upp ögonen å börja snacka lite skit om personen som jag nu kallar greken efter en liten annan fet grek som oxå heter nicco (kanske samma person?)”.

    Hallå grabben, det formligen lyser ju rasism om det uttalandet, och då är jag dessutom helsvensk (som om det skulle spela någon roll, eller vad tycker du/ni Nicco m fl som inte är av svenskt blod?). Jonaish, DU skaffar dig nog INTE några nya vänner på det där sättet i alla fall………….Snarare tvärt om!

    OBS! Jag är inte den (Nicco) person som du antydde att jag skulle kunna vara!
    Jag är 174 cm och väger 75 kilo, och jag kan garantera att det inte är ett uns fett efter allt kitande och surfande mm.
    Man blir dessutom rätt hård i kroppen av hockey, extremskidåkning/snowboard, Taekwondo, samt också naturligt med åldern;-).
    Som sagt allt du skrivit sparas på servern!!!!!!!!!!!!!!!!!!……………….
    Dock har man visst valt att ta bort det första inlägget med det första personliga påhoppet på mig från Sam, av någon anledning…..kan du ju fundera lite på du;-)

    Livet & konfen ler…… mot den som förtjänar det!

  • niccoschiller11

    Medlem
    27 november, 2006 vid 02:04
    niccoschiller11 wrote:
    jonaish wrote:
    Men orka ta åt sig av vad folk skriver…Nu när greken försökte dra i med något stort, för att svara på det Sam hade skrivit. Så va det ju inte helt oväntat att folk på konfen skulle få upp ögonen å börja snacka lite skit om personen som jag nu kallar greken efter en liten annan fet grek som oxå heter nicco (kanske samma person?). Eller så snackar man skit om den andra personen, som nu är Sam..

    …och folket valde nu att skriva lite skit om greken, eller har jag helt fel IGEN??
    och då får fan den personen ta konsekvenserna av det…njuta lr gråta

    Patriköl, varför bryr du dig om vad folk skriver om dig!?

    Va nöjd över att du kan leka med ignorings saken eller bara skit i personen!!
    Orka skriva i varje tråd att du inte gillar Sam lr någon annan, men du gillar Sams filmer å bilder

    Ja du har fel igen!

    Det är bara DU (och möjligen Pjoter eller Pjotr) som använt sig av rasistiska påhopp ännu så länge. Hur fn kan du då vara så osmart att du fortsätter med helt felaktiga uttalanden som t ex det du skrev senast,
    Citat på ditt eget inlägg;
    “- Inte helt oväntat att folk på konfen skulle få upp ögonen å börja snacka lite skit om personen som jag nu kallar greken efter en liten annan fet grek som oxå heter nicco (kanske samma person?)”.

    Hallå grabben, det formligen lyser ju rasism om det uttalandet, och då är jag dessutom helsvensk (som om det skulle spela någon roll, eller vad tycker du/ni Nicco m fl som inte är av svenskt blod?). Jonaish, DU skaffar dig nog INTE några nya vänner på det där sättet i alla fall………….Snarare tvärt om!

    OBS! Jag är INTE den (Nicco) person som du antydde att jag skulle kunna vara! Jag är 174 cm och väger 75 kilo, och jag kan garantera att det inte är ett uns fett efter allt kitande och surfande mm.
    Skickar med några bilder och en liten QuickTime-film som bevismaterial;-).
    Hoppas du/Ni hajjar att det är på skämt och superironiskt!!!!!

    Man blir dessutom rätt hård i både kropp och psyke av hockey, extremskidåkning/snowboard, Taekwondo, samt också naturligt med åldern, he he;-).
    Som sagt allt du/vi skrivit sparas på servern!!!!!!!!!!!!!!!!!!……………….

    Kan du inte lägga ut några tydliga porträttfoton på dig själv, Sam och Pjoter också????
    Eller törs ni inte visa era ansikten?

    Dock har man visst valt att ta bort det första inlägget med det första personliga påhoppet på mig från Sam, av någon anledning…..kan du ju fundera lite på du;-)

    Livet & konfen ler…… mot den som förtjänar det!

  • gh0st

    Medlem
    27 november, 2006 vid 08:09

    Varför bråkar inte tjejerna på vårt forum om sånt här o sätter upp topless bilder på sig själva?
    Life isn’t fair.

  • niccoschiller11

    Medlem
    27 november, 2006 vid 08:45
    Yann wrote:
    Jodå, kommer ihåg dig från innan IT-krashen! Kommer aldrig förlåta dig 🙂 Nä, skämt åsido så löste det sig. Har jobbat som system/webbutvecklare och konsult sedan dess. Hossegor ja, men jag minns inte dig därifrån. Hade la fullt upp själv kanske :-). Sett dig i Läjet några ggr oxå men aldrig vart läge å tjingsa. Se upp för röda Ozone kites i helgen, spöar det mesta i kiteväg 🙂
    Hej Yann,
    du kan vara enbart glad för att du inte fick jobbet på Nature´s Own! Från en som vet……
    Ang. Hossegor så har jag för mig att jag limmade på en donna och var på väg hem till Campingen, gick förbi clubben där nere på hörnet och såg dig med ett gäng och någon ung madame:-). Kan väl erkänna att jag inte var helt nykter och kan ha sett fel. Dessutom hade jag ju händerna fulla och hjärnan i kallingarna;-)

    Du vi drar och snökitar på Mt Logan Summit eller White Horse på gränsen mellan BC och Alaska i vår. Är en testresa med Ski Unlimited och jag håller på att kolla på sponsorer mm. Det blir i slutet av mars/början av april….
    Är du intresserad av att hänga på?

    Ev kommer Mikael Philstrand med för att filma, fota, kita och pumpa puder, men du verkar ju vara en riktigt duktig fotograf också (eller är det din flickvän/fru som tagit bilderna på hemsidan?)!

    Hur som helst hoppas jag vi kan bli ett riktigt skönt gäng med avslappnad attityd men brinnande brädintresse:-)!!!!

    Hör gärna av dig med förslag och tips om projektet!
    Mob: Får du på via mailen……
    Mail: Kan du få från Jacob Ahstedt, Arild eller Falén (vill inte lägga ute det här p g a alla oseriösa tomtar;-))

    Take care n´surf hard!

  • niccoschiller11

    Medlem
    27 november, 2006 vid 08:59
    gh0st wrote:
    Varför bråkar inte tjejerna på vårt forum om sånt här o sätter upp topless bilder på sig själva?
    Life isn’t fair.
    Ja, det vore nåt;-)!
  • niklas82

    Medlem
    27 november, 2006 vid 13:25

    hihihi

    rasism o anmälningar, proppar hit o proppar dit, se på mig jag är inte fet, lär dig svenska, jag har minsann varit både här o där,

    Nature´s own oxå, säger juh inte lite.

    Seriöst så är du säkert lika duktig som du förespråkar, om inte annat så borde du vara det då du haft god tid på dig och som du säger stått på bräda i ett 20 tal år.

    men du beter dig som en glutt här på forumet, med alla dina uttalande om rasism och att en annan inte kan svenska (? rasism ?) anmälningar stryk o annat trams.

    du måste förstå att vissa människor ska man inte ta seriöst här på forumet, men det lär man sig efter ett tag, har nog suttit på detta forumet sen 2002 eller nått tror jag, så man kan sålla lite bland folk.

    Sam hansson är en av forumets bästa fotografer och Garanterat Forumets bästa videoredigerare. ta en titt på hans verk innan du uttalar dig om vad folk tillför till forumet, http://www.kiteflame.se

    Och jag själv är säkert en sådan du kan sålla bort…

  • niccoschiller11

    Medlem
    27 november, 2006 vid 14:03
    Niklas82 wrote:
    hihihi

    rasism o anmälningar, proppar hit o proppar dit, se på mig jag är inte fet, lär dig svenska, jag har minsann varit både här o där,

    Nature´s own oxå, säger juh inte lite.

    Seriöst så är du säkert lika duktig som du förespråkar, om inte annat så borde du vara det då du haft god tid på dig och som du säger stått på bräda i ett 20 tal år.

    men du beter dig som en glutt här på forumet, med alla dina uttalande om rasism och att en annan inte kan svenska (? rasism ?) anmälningar stryk o annat trams.

    du måste förstå att vissa människor ska man inte ta seriöst här på forumet, men det lär man sig efter ett tag, har nog suttit på detta forumet sen 2002 eller nått tror jag, så man kan sålla lite bland folk.

    Sam hansson är en av forumets bästa fotografer och Garanterat Forumets bästa videoredigerare. ta en titt på hans verk innan du uttalar dig om vad folk tillför till forumet, http://www.kiteflame.se

    Och jag själv är säkert en sådan du kan sålla bort…
    Ja, du tog visst åt dig du också (liksom jag i början), fast du inte tycker att andra ska göra det när dom blir personligen påhoppade, hmmm;-)

    Och åter igen om du LÄST allt så skriver jag TYDLIGT (övertydligt i parentes), att jag INTE menar att FYSISKT säga ifrån när ovan nämnda förekommer!!!!!!

    Ang Nature´s Own;
    så har du visst inte läst ordentligt där heller….suck!
    Jag jobbade på huvudkontoret ett kort tag, som ansvarig för all extern information (inkl. webb). Jag var den första som sa upp mig på kontoret när jag fattat att VD:n Lars Mürbeck är en riktig skojjare som skäller ut sin personal när det är han själv som orsakat problem. Magnus Ahlen däremot är en rätt sympatisk person men vad hjälpte väl det när man inte vill bli förknippad med det skitföretaget som körde så många av mina medarbetare på kontoret helt i botten, utan att bry sig det minsta om människovärde eller ärlighet!!!!!!!
    Vad gäller alla fristående distributörer i den där soppan så tar jag helt avstånd från dom också och deras vilseledande marknadsföring och lurendrejeri!!!!!!!!!!!!!!
    Vill du någon gång “terra” en person (vilket dina polare verkar gilla….) så ge dig gärna på Lars Mürbeck fd VD på Nature´s Own! Jag skulle bara njuta i det fallet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Men, blanda för fan inte in mig i det hela genom att påstå att det visar vem jag är för då är du riktigt fel ute……..

    Åter igen;
    Jag struntar fullkomligt i om du tycker att Sam gör bra film och är duktig att fota kiting!!!!!!!! Då borde han i så fall hålla sig till det han är bra på, fine! Det är INTE det mina inlägg handlat om!!!!!!!!! Läs igen!
    Det är hans taskiga attityd som han höll på själva konfen (inte galleriet) när jag ställde en enkel fråga, samt försökte komma med bra och billiga tips…………..Nu får det fan mig vara nog med missförstånd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Att sedan en annan av hans polare försvarar honom och kallar mig för “liten fet Grek”, så orkade jag inte höra skitsnacket längre och lade ut texten för att NI skulle fatta vem det är som ni ger ER på. Bara så ni vet, men ni har tydligen inte ens modet att lägga ut en tydlig bild så man vet VEM det är man snackat med……Det betyder INTE att jag hotar med att ge någon en “propp”, utan det handlar om att man ska våga stå för det man skriver på forumet!!!!!!!
    Kollade just in din porträttbild under din profil….snygg bild! Är det så du ser ut när du gör dig som bäst, eller?

    Och ja, jag lägger efter detta mer än gärna in dig på “ignoreralistan”. Could not care less after I have made my point clear!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OBS! Läs nu detta minst två ggr innan du kommer med ytterligare ett felaktigt grundat inlägg eller andra missriktade anklagelser!!!!!!!!
    TACK FÖR MIG!

    Lev väl & ha kul (om du kan)………..Som man behandlar andra blir man själv bedömd……..bara så du vet!😡

  • curry

    Medlem
    27 november, 2006 vid 14:19

    hahahhaha shit vilken underhållning det blev på steffo helt plötsligt!

    tack.

  • biorno

    Medlem
    27 november, 2006 vid 14:27
    curry wrote:
    hahahhaha shit vilken underhållning det blev på steffo helt plötsligt!

    tack.

    The best since UDS came !!!

  • niccoschiller11

    Medlem
    27 november, 2006 vid 14:31
    Biorno wrote:
    curry wrote:
    hahahhaha shit vilken underhållning det blev på steffo helt plötsligt!

    tack.

    The best since UDS came !!!
    Trevligt att det ledde till något gott till slut då i alla fall:-)!

    Antar att allt som inte dödar en härdar, så jag ska absolut inte ens svara på sådana där (Sam, Pjoter, Jonaish, mfl) IQ-befriade inlägg i fortsättningen.
    Ignoreralistan är det bästa som införts på Steffos forum, eller i alla fall något av det bästa för att inte någon annan ska ta åt sig…..ha ha!

    Tja!

Sida 7 av 12

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.