Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Nya Ocean Rodeo Bronco
-
Nya Ocean Rodeo Bronco
Publicerad av kitesweden på 31 januari, 2004 vid 16:51Vi har testat den nya Broncon och det verkar lovande.
Några förändringar mot tidigare modeller:
1. Tunnare Leading edge
2. Nya Storlekar (14 & 18 m2)
2. Förstärkt i framkant och bakkant
3. Nya lattor med dragkedjor för blåsorna.
4. Shockabsorber (förhindrar ofrivillig punchout)
5. Bredare vingspetsar
6. Ny designanonym-anvandare svarade 21 år, 2 månader sedan 8 Medlemmar · 22 Svar -
22 Svar
-
ooh rätt snygg faktiskt. tycker dock den påminner en aning om en naishkajt, med north’s typsnitt…men det e ju inte fel
-
Bronco storlekarna kommer att vara: 6, 9, 12, 14 , 16, 18, 21
Så det kommer att finnas en storlek för alla smaker..
Vet inte vilka färger dom kommer att köra med (den vi har är en prototyp)./Mvh Lars
-
Det vore kul att se lite närbilder på strutsen, vingändarna, och lite andra detaljer… sådant som är av större vikt vid ett köp : )
-
Jag o niklas har rippat i Capetown med omnejd nu i tva veckor med brono 9. Den ar skon och vi ser fram emot att testa nya storlekar nar vi kommer hem.
-
Svar till:
Jag o niklas har rippat i Capetown med omnejd nu i tva veckor med brono 9. Den ar skon och vi ser fram emot att testa nya storlekar nar vi kommer hem.
[/ QUOTE ]
RIPPAT..wee weee, den heter faktiskt jimmmi lewwwis…wee weee
-
haha din slitne ….
nu sa ar det jag som ager bichen…
har sett 3 andra har nere med bronco grejor.. dom var saliga att traffa oss -
hehe. Har tararna torkat nu nar du ar hemma igen. Erkann att du saknar mig och niklas sa du nasta far aka hit igen. weee weee weee det E ju en jimmi hendrix
Logga in för att svara.