Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nya våtdräkter 500 :-

• Nya våtdräkter 500 :-

Publicerad av sidpiraya på 3 maj, 2004 vid 07:48

3 mm Wave
    OM nån vill ha så bäställ nu inom 30 min så köper jag med mig hem till Svergie dock bara till habo/näset locals pallar inte skicka.. ingen garanti eller nått sånt.. Utförsäljing i danmark storlek S -XL

/Michael

gangsta_erik svarade 21 år, 7 månader sedan 6 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • rambo_johnson

Medlem
    3 maj, 2004 vid 07:52

fan va Gött ta hem en large till RambOoo

• gangsta_erik

Medlem
    3 maj, 2004 vid 08:58

jag vill ha 4 stycken i blandade storlekar, ta 1 small 2 medium 1 large! Jag kan hämta senare idag

• sidpiraya

Medlem
    3 maj, 2004 vid 09:24

no problemas.

Nån mer som ska ha, jag väntar med att handla dem till min lunch så där är en 30 min till innan det är försent

/Michael

• anonym-anvandare

Medlem
    3 maj, 2004 vid 09:47

Om du pallar skicka en till GBG eller hålla på den tills man åker söderut får du gärna beställa en åt mig. Storlek M
    [email protected]
    0702-887053

Mvh Lars

• hank_the_tank

Medlem
    3 maj, 2004 vid 09:48

hade gäna tatt en om jag kunnat hämta. varifrån beställer du?

• davids

Medlem
    3 maj, 2004 vid 10:52

är det för sent att beställa en? Om inte, ta den storleken som passar en svingpjatt på 70 pannor och 182 lång och ring mig sen så hämtar jag, bor i helsingborg. 0704791952

• anonym-anvandare

Medlem
    3 maj, 2004 vid 11:02

Jeg tror desværre ikke at der er så mange tilbage… jeg fik en i morges for 299,- DKK i netto, men der var ikke mange…ved ikke om netto Sverige også sælger…de har desuden neoprenhandsker til 69,- DKK

• sidpiraya

Medlem
    3 maj, 2004 vid 11:34

Det sket sig kl 10 var alla slut..

• rambo_johnson

Medlem
    3 maj, 2004 vid 11:51

fan dårå

• gangsta_erik

Medlem
    3 maj, 2004 vid 15:02

ruttet! 🙁

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA