Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nybörjarbräde hyres/lånas

• Nybörjarbräde hyres/lånas

Publicerad av anonym-anvandare på 25 juni, 2004 vid 08:44

Drar ner till Haga park med tjejen den 24:e juli och vi skall vara där en vecka på surfsemester!!! Tjejen surfar inte ännu men hon vill gärna lära sig. Finns det någon i Kalmar-/Ölandstrakten som har en nybörjarbräda typ Bic Calypso eller liknande (minst 140 liter) att hyra ut för en liten slant? Vill inte köpa bräda innan hon vet att det är roligt. Rigg och övrig utrustning håller jag med. Jag vet att det går att hyra i Haga men vill inte riskera att allt är uthyrt.

Tacksam för svar

styret svarade 20 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • jesse

Medlem
    25 juni, 2004 vid 08:51

Det var inte meningen att vara anonym. Det är alltså jag som vill hyra en bräda mellan den 24:e och 31:a juli.

• jesse

Medlem
    27 juni, 2004 vid 17:18

Ingen som har en nybörjarbräda liggandes? Kom igen nu!

• anonym-anvandare

Medlem
    27 juni, 2004 vid 17:20

Gå med i deras klubb.
    Dom har splitternya brädor segel våtdräkter som deras medlemmar får låna för att lära sambos med mera att segla.

• styret

Medlem
    27 juni, 2004 vid 18:48

jäpp klubben ahr tre nya fina nybörjarbrädor och snart riktigt bra nybörjarriggar med (vi har riggar just nu med såklart). nya våtdräkter kom häromdagen.
    men som sagt, man måste såklart vara medlem (det kostar 250 kronor/person eller 300 för ett familjemedlemsskap) och man får låna dom en timme i taget, men självklart får man låna om grejerna om dom inte är bokade när du kommer in.
    men det brukar vara en strykande åtgång av grejerna under högsässong.
    du kan nog ringa och boka grejer från centret om du vill vara säker på att få grejer, vilket du nästan säkert får iallafall. 070 52 333 47

ha det gött så ses vi på vattnet på haga.
    eller så har jag en gammal pråm mastfoten är lite keff, vi kanske kan modda den så man kan köra med en vanlig modern mastfot på. isåfall kan bruden ju köra med nån av dina riggar på den. du får låna den om ni blir medlemmar i klubben.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nybörjarbräde hyres/lånas

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.