• Nybörjare

Publicerad av surfskutt på 10 mars, 2002 vid 14:11

Hej, jag heter andreAS och är totalnybörjare. I sommar ser ni kanske mig harva runt på värtan om jag inte tröttnat på det kalla vattnet eller min prestationsförmåga. Jag har ju i alla fall en snygg bräda (bic techno e). Surfa tungt!
    ps det kanske ska vara lugnt – vet ej

anonym-anvandare svarade 23 år, 9 månader sedan 2 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    10 mars, 2002 vid 15:21

Vi hälsar dig välkommen till en underbar värld med massor av trevligt folk och roliga upplevelser!!!
    Om du tycker det tar emot med kunskaperna så sök dig ut till de bra surfställena, Björkvik, Fituna, Gålö mm. Blåser det finns det alltid surfare på plats som du kan fråga om råd och få tips av.
    getwet69

• anonym-anvandare

Medlem
    10 mars, 2002 vid 15:23

prova också Torö i Nynäshamn, kanon ställe!

• anonym-anvandare

Medlem
    10 mars, 2002 vid 16:40

eller testa badet vid dalarö. skit långrunt

• anonym-anvandare

Medlem
    10 mars, 2002 vid 16:51

Hur fan skiter man langgrunt??

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA