Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Nybörjare i Helsingborg
-
Nybörjare i Helsingborg
Publicerad av samuel_l på 5 oktober, 2006 vid 15:19Jag har precis fått min nya nova 2 samt bräda. Har gått kurs och ska ut o åka ensam för första gången på kitebeach i helgen. Någon som har lust att hänga på? Nybörjare eller proffs spelar ingen roll.
Ciao
vogon-jeltz svarade 18 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
ska ut imorgon vet dock inte om det blir lundåkra kanske, jobbar helgen till 15:00 kommer ut till kitebeachen efter det
-
jo blåser det o e hyffsat väder sticker jag förmodligen dit, men funderar även på habo vet faktiskt inte riktigt än
tips annars e stick till typ habo eller nåt sånt, blåser det kommer där vara folk
-
Hej!
Jag och min sambo är nybörjare och ska ut med en annan nybörjare imorgon , funderar på örbyängar då det är mindre folk att trängas med där, men kanske det blir LA ist -
Ok, kul att det finns med nybörjare i hbg. Hur mkt har ni åkt? Vart gick ni kurs?
Jag har bara kört en kurs så känner mig ganska osäker, har dock en polare som åkt två år och fungerar som lite utav en kitementor.=)
var o kollade på kitebechen igår, där va tomt så när som på ett par måsar. Nu under hösten kan man iofs köra vartsom efterssom ingen badar ändå.samuel
-
Jag åkte ut på chans till Habo idag och där var gott om folk. Vi var några stycken nybörjare oxå förutom alla proffsen som hoppade runt på vattnet. Det var grymt bra vindar att träna i och gott om folk som kan hjälpa till. Är det likadant imorgon ska iaf jag dit. Förmodligen åker jag dit på förmiddagen så du kan ju testa att messa eller ringa till mig så kan jag informera om det är ok.
0733-451195
Häpp.
/Wibban -
Hehe!
Jo vi gick kurs hos Jonny i LA i sommras , och kommer upp och kan åka under bra förutsättningar. du kan ju hänga på oss Noobs (: imorgon om du vill .Du kan Maila ditt mob nr till mig så skickar jag ett sms vart vi tar vägen imorgon. Tänkte dra mellan nio och tio, Lundåkra lr Örby. Min Mail är:
Matthe_W@Hotmail.com
Logga in för att svara.