Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nybörjare – Vad ska jag köpa?

• Nybörjare – Vad ska jag köpa?

Publicerad av lonn på 6 augusti, 2008 vid 14:46

Tjena,
    var på i grekland förra veckan och testade vindsurfing i Vasiliki, blev helt såld och har bestämt att köpa utrustning så fort jag får lön. Frågan är bara vad ska jag köpa?

Jag tog 2 lektionenr a 2timmar = 4tim vindsurfing. Jag lärde mig hyfsat snabbt och kom igång bra, kan nu svänga och har lärt mig att vända bra (jipp?). Skriv vad som helst som kan hjälpa, har tänkt att köpa begangnat för jag är tyvärr inte gjord av pengar :smile:.

Vet inte om det spelar roll men lite fakta:
    Längd: 192cm
    Vikt: ca 65kg

platon svarade 17 år, 4 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • platon

Medlem
    6 augusti, 2008 vid 16:16

Kul att du gillar det. Läs gärna FAQ, nybörjarråd här på surfzone.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA