Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nyckel till bommen i Rullsand.

• Nyckel till bommen i Rullsand.

Publicerad av surferic på 2 april, 2002 vid 17:53

Nu har Tungsurf äntligen lyckats tjata sönder Älvkarkeby komun så att det nu finns en nyckel till bommen i Rullsand i vår ägo. Tyvärr hindrar fortfarande snön på vägen ner vår framfart. C U there nästa kuling!

boman svarade 23 år, 1 månad sedan 5 Medlemmar · 17 Svar
  • 17 Svar
  • voodoo

Medlem
    2 april, 2002 vid 18:08

Hur gör vi som åker en bit, OM nu ingen är närvarande??

• surferic

Medlem
    2 april, 2002 vid 18:14

Hur gjorde vi hela förra året?!

• voodoo

Medlem
    2 april, 2002 vid 18:21

eeh, det var ju lite trångt att ta sig in den vägen med bussen, men det finns väl ALLTID lösningar ; )

• anonym-anvandare

Medlem
    2 april, 2002 vid 19:10

Yeees! Gött att höra om nyckeln Eric, vi är ett par gubs från Uppsala som läge varit sugna på lite vågsegling inom närområdet. Jag ringer dig när vi är på gång! Ha det,
    /Poppo (Magnus)

ps. 13 dar kvar till Fuerte för mig å Kalle…

• getwet

Medlem
    2 april, 2002 vid 19:57

Passerade ”hålet” i söndags med en cheva van……då lär väl ni komma igenom????
    Snön är i princip borta, inga problem att ta sig igenom.

• voodoo

Medlem
    2 april, 2002 vid 20:41

bredden är inte lika jobbigt som höjden!!

• getwet

Medlem
    2 april, 2002 vid 20:47

Hittade jag kanske ett nytt hål eller…..höjden där jag åkte var begränsad till the heaven!

• voodoo

Medlem
    2 april, 2002 vid 21:20

eehh, till höger om bommen om du kommer utifrån?? Sist vi åkte där med bussen så hade vi 3cm tillgodo på vardera sida och en massa grenar från trädet som hängde ivägen…(har en peugot J5 med högtak)!

• surferic

Medlem
    3 april, 2002 vid 06:44

Bra att du varit ner och spårat med chevan Micke! Nu kanske man slipper köra fast när man åker folkabuss med gamla däck, hårda som hockeypuckar.

Hör av er när ni kommer och hälsar på! 0704-80 80 03

• boman

Medlem
    3 april, 2002 vid 08:03

Bra bild
    Har ni någon väg beskrivning till denna bom? vi är några från Norrtälje som är sugna på en kuling där uppe!

fredrik.boman@volvo.com

• anonym-anvandare

Medlem
    3 april, 2002 vid 09:56

Hej Fredrik:

Gå in på: http://www.tungsurf.com/ och kolla under ”spots” så hittar du beskrivning dit samt till en del´andra bra ställen i uppland`/Gävleområdet

• surferic

Medlem
    3 april, 2002 vid 18:37

Bifogar här en bild på min buss ”Nasse” som visar hur man lurar den låsta bommen.

• getwet

Medlem
    3 april, 2002 vid 19:11

När jag var där i söndags så gick det att åka igenom ett trasigt parti vid parkeringen, trästaketet var borta.

• surferic

Medlem
    4 april, 2002 vid 06:54

Hmm… Vem kan ha kört sönder detta staket? Kanske Voodoo vet någonting om detta?

• getwet

Medlem
    4 april, 2002 vid 07:45

Kommer upp till mega ultimata slalomtävlingen första maj, kommer jag inte till skepparmötet så beror det på att jag bär plakat vid Sergelstorg, men ni kan väl skjuta på första start tills jag kommer…….Förresten, har du några bra förlag på vad det ska stå på mitt plakat….eller är det kanske det vi ska bli på kvällen, plakat….
    Bifogar bild på snabb kille i Tyskrännan på Sotavento, så ni vet vad som väntar den första maj!!!

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nyckel till bommen i Rullsand.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.