Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing nytt eller begangnat.?

• nytt eller begangnat.?

Publicerad av hepplan på 1 augusti, 2003 vid 16:23

Jag har gått en vind surfingkurs i 8 h och vill börja på riktigt . Jag vill surfa i skälderviken. jag är 16 och väger ca. 63. Jag vill inte lägga ut jätte mycket pengar så jag tror att jag ska skaffa en begangnad.
    Vad tycker ni jag ska köpa för någon bräda och segel.
    Jag vill gärna utvecklas t.ex. hoppa.
    thnx

anonym-anvandare svarade 21 år, 9 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • ben-hogan

Medlem
    1 augusti, 2003 vid 21:25

Hej,

Det vore bra om någon i samma viktklass kom med ideer på rätt volym. Kolla tidigare inlägg, och dessutom köp-o-sälj… läs tester i tidningar.

Lycka till och segla överriggad

• niklas_s

Medlem
    2 augusti, 2003 vid 07:52

tjena. här e en på samma ålder å viktklass som du. ja började på en 130 liters freeride bräda å ett 5.3 våg segel. ja lärde mig väldigt mycke på detta så de e väl min rekomendation. iof svårt å hoppa me en såpass stor bräda men när du har kommmit så långt kommer du ändå vilja ha en annan liten bräda å börja köra vågor för de e de roligaste som finns. köp en bräda som känns rätt i stabilitet nu för köper du en för liten bräda så kan de hända att du ramlar för mycke så du tröttnar. lycka till.

• anonym-anvandare

Medlem
    2 augusti, 2003 vid 16:47

ey särskrivaren, vindsurfing heter det.

med överriggad menar han att du seglar med ett jävla tryck i seglet.

//kusinen

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing nytt eller begangnat.?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.