Senaste nytt › Forums › Övriga › Off Topic › Nytt RHCP album
-
Nytt RHCP album
Publicerad av sajmon på 4 maj, 2006 vid 18:25Köp det i morgon, eller ladda hem det idag. Fett som smör!
mbkpeter svarade 18 år, 11 månader sedan 8 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
efter som jag är helt laglig så är andra spåret på första skivan helt teoretiskt sett sjuuukt grymmt och gåshud är ett faktum… kanske ingen scar tissue men grymm grymm, jag kommer köpa skivan:D
-
Pearl Jam har också släppt nytt i dagarna. Någon som lystnat/rekommenderar?
-
KurtKomet wrote:Pearl Jam har också släppt nytt i dagarna. Någon som lystnat/rekommenderar?
Det behöver man inte. Pearl är alltid bra. 😉
Svenne A.K.A. han med 26 Pearl Jam-plattor…
-
Sant! Pearl Jam är alltid bra, men det vore läckert med något i klass med ”Ten”, fast det lär det ju aldrig mer bli. Det var länge sedan de gjorde Sverigebesök nu, hoppas det blir lite turné i samband med nya plattan.
P.S. Svenne – Respekt!, 26 plattor..
-
Pearl Jam verkar tyvärr inte komma till Sverige på deras Europaturné.
http://www.pearljam.com/tour/Vi kan ju hoppas att de ändrar sig. Konserten på Sjöhistoriska 2000 var ju grym.
-
Frusciante wrote:Köp det i morgon, eller ladda hem det idag. Fett som smör!
då skulle jag vilja slå ett slag för både tools och deftones nya album..och båda banden kommer till rosilde..
kan det bli bättre? -
tycker kanske att pearl jam börjar bli lite tjatigt. Var riktigt insnöad på dem tidigare, men de senaste plattorna ger ju ingen förhoppning på förnyelse. Visst, de gör grymma låtar och de är bäst på vad de gör, men man hade ju hoppats på att de inte skulle låta så förbaskat mycket pearl jam på de nya skivorna.
tredje ledet från främre räcket på roskilde
-
Bra eller dåliga, nu visar det sig att jag har, om jag vill, biljett till deras konsert i Milano.
Hmmmmmmmmm detta ska funderas på
Logga in för att svara.