Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nytt segelmärke?

  • svenne

    Medlem
    13 februari, 2008 vid 16:46

    Satan va snyggt.

    sweet_m.png

  • filiplomma

    Medlem
    13 februari, 2008 vid 17:22

    Satan va snyggt.

    Måste säga att det ser ganska feminint ut med ett ett hjärta i mitten och namnet sweet i rosa.

  • Oregistrerad

    Gäst
    13 februari, 2008 vid 17:23

    Märket har funnits sedan 2004 och är grundat av en Italiensk racing seglare från Garda.

  • pure

    Medlem
    13 februari, 2008 vid 17:32

    Jag gillade SADOseglet mer.. riktigt snyggt:

  • hampuss

    Medlem
    13 februari, 2008 vid 18:04

    Liknar Severne blade ganska mycket tycker jag.. men som sagt väldigt snygga

  • perrapops

    Medlem
    13 februari, 2008 vid 18:41

    någon som vet kvalite, fraktkostnad ?
    Här ska köpas:) Jag är ytlig när det gäller segel!

  • snaffe

    Medlem
    13 februari, 2008 vid 20:39

    Pris och fraktkostnad finns på hemsidan, ganska dyra tycker jag eftersom man inte vet mycket om dem, men det kanske kostar extra med doffsingar på seglena:)

  • maca

    Medlem
    13 februari, 2008 vid 20:40

    Väldigt snygg design på seglen. Såg även att de hade lite annat som kan vara intressant. Super RDM mast som är smalare än normala RDM´s och rejält lätt. Bommar kommer oxo snart enligt sidan. Någon som har erfarenheter av produkterna?

  • surfmeister

    Medlem
    13 februari, 2008 vid 20:53

    Var på båtmässan i Düsseldorf för några veckor sen (en liten avstickare på en tjänsteresa…) där jag såg dessa segel “live” för första gången. Kändes mkt gedigna mer bra materialval och hög kvalitetskänsla. Hur de sen känns på vattnet är en annan fråga men jag tror knappast att de presterar “sämre” än andra segelmärken. Kul med nyheter och det vore kul att testa…..

  • faster

    Medlem
    13 februari, 2008 vid 21:43

    Passar ju att segla med imorgon när det är alla hjärtans dag, tycker att det är varning på utseendet.

  • tim-eriksson

    Medlem
    14 februari, 2008 vid 13:06

    Finns några trådar om deras AC-1 (om seglet hette så). Deras race segel. Har tydligen gått riktigt fort…

    Finns även någon tråd av surfslusken om just sado seglet och dess design någonstans 🙂

  • inge

    Medlem
    14 februari, 2008 vid 17:20

    Rätt musik i filmrullar är alltid A och O….. 😉

    http://www.point-7.com/main/index.php?option=com_content&task=view&id=100&Itemid=133

    /J

  • mikaels

    Medlem
    14 februari, 2008 vid 20:26

    Den siten finns det lite jobb kvar på, när det gäller performance och compliance ;).
    Snygga segel (några av dem), men babelfishöversättningar, tröga scripts, skummafelsidor mm gör mig tveksam. Kanske kollar jag in dem i sommar, om jag kommer till Garda då, men det var ju inte uppenbart (för mig) var i Garda de fanns…
    Snyggt, men sloppy 😉

  • tim-eriksson

    Medlem
    14 februari, 2008 vid 21:06
  • jester

    Medlem
    14 februari, 2008 vid 21:47

    Seglet vann ju deltävlingen i Speed på Karpathos 2007, så prestanda verkar där finnas… Iaf i lättvind.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nytt segelmärke?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.