Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nytt Speedrekord…………

• keffo

Medlem
    7 april, 2004 vid 08:53

Vilka säljer Sonic 110 i Sverige?

• speedjanne

Medlem
    7 april, 2004 vid 10:13
  • boman

Medlem
    7 april, 2004 vid 20:39

Svar till:

Jag tror det men nästa år lär väl den heta årsmodell 2005 om jag känner tillverkarna rätt….åh de måtte man väl ha….det senaste wink.gif Kanske RS5 kommit då?

[/ QUOTE ]

Jag läste något om dålig fenbox,(fanatics forum) fel placering på fotstropparna och att den var riktigt riktigt skör,men snabb som fn, kanske bättre och vänta på nästa model !?

• ian

Medlem
    7 april, 2004 vid 20:56

visst e 100 snabb som tusan iaf, se själva:
    http://www.gwc.se/templates/main.asp?iMenuID=258
    wink.gif

skör o fel, jaja det är en slalom vad ska man vänta sig? grin.gif

• boman

Medlem
    7 april, 2004 vid 21:12

Nej nej jag snackar om fanatic`s nya slalom. den Get wet är/var sugen på…

Grymma bilder på Janne, jag gillar den översta bilden , härligt ljus.

Brädan ser ut att ligga riktigt högt i vattnet!! en sån vill jag åsso ha crazy.gif

• ian

Medlem
    7 april, 2004 vid 21:23

Tackar!
    hehe, ring starboard o säg det till dem, så man får lite pröjs för reklambilderna också wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    7 april, 2004 vid 21:26
  • weeboy

Medlem
    7 april, 2004 vid 21:58

akta dig Getwet så mycket! rätt vad det är så vill plötligt frugan inte infinna sig längre i detta förhållande. vill licksom ha senaste prylar, mode, porshe osv. och då sitter du där med alla dina jävla segel!!!!! och tillbehör alldeles ensam! Så in i helvete ensam! smile.gifHon vill ha annan kille som kan ge henne råd och lust och inte massa surf bekymmer) Barn spelar mindre roll i detta fall då individen är det som räknas högst idag=) ha det!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nytt Speedrekord…………

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.