Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Ojoj.
-
humm… precis, det är systemets fel, dessutom kan inte hälften av alla amerikaner peka ut irak på en karta och alla män är svin.
/klagofrämjandet.vafän gubbs, det e ju bara lite hokky, inte mycket mer än liv o död. Va ju en intressant match iaf

Och ärligt talat, hur många kanadensaredickers känner ni? inte så många va, så det är inte så många som retas, däremot kanske ni känner en o annan finne eller tjeck som ni kan hacka på?

jaja, sov gott o sparka på de som ligger, tjoo!
-
Hade packet Wikegård hållit sej borta från Prag kanske Sverige hade vunnit. Sveriges största pajas förvandlar Hockey-VM till dagis. Totalkört va ordet
-
Wikegård var helt klart bäst. Helt dominant för helvete!
-
Suger så fett med en ännu kockrenare förlust än förr året.
Det är tyvärr så att Sverige efter tacklingen på ”Foppa” tappar matchen, ”Foppa” skakar den av sig lätt (även om det dessutom borde varit matchstraff för checking from behind), men efter det verkar det som att många börjar tänka, ”Nä, inte mina tänder mot ett VM guld….” Där har vi skillnaden jämfört med ”transatlanterna” en vinst är en vinst är en vinst… De blir bara bättre ju viktigare matcherna blir, medans vi (och många andra européer) blir nervösare ju längre och viktigare matcherna blir… Har jag fel eller?!
Som FBK:are måste jag ändå hylla JJ och ”Högga” som gör en jävligt bra turnering, Hållberg som är hyfsad men behöver 5-10 kg muskler och elakhet till VM standard. Sedan borde P. Nordström ha en plats i World Cup laget klar om han är frisk till dess… De enda elit spelare som platsar i den truppen är JJ, PN och Lunkan (som 3:dje målvakt efter Salo och ”Tellan”). Fjollan Davidsson kanske kan spela elit hockey utan fysiskt spel, men jämför honom och JJ i VM… När JD blir bänkad så spelar JJ med ”Foppa” och ”Alfie”… Att vinna elitseriens pris som årets gentleman är ju som att vinna pris som årets kärring ju, hehehehehe. Nä, där lyste lite ”dålig förlorar” karaktär igenom, men helt osant är det ju inte, eller?!?!!?!?
Kandada har ENBART NHL-spelare med (tror och antar jag), medan Sverige har ca 10 elitlirare med. Tyvärr så är verkar vinnar instinkten vara så oerhört mycket större i Nordamerika än i eruropa… De är villiga att offra en tand, eller ett matchstraff (risken för Rob Nidermayer) för lagets framgång.
Samanfattningsvis, fan vet om vi inte vunnit utan Lidas och Foppa… Och… jag gråter nästan blod… Det är lika illa att förlora i Vm mot CAN som att förlora i SM mot DIF och Knutsbypastorer…
SKIT OCKSÅJFK
Logga in för att svara.