Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Öland 1-4’e Maj

• Öland 1-4’e Maj

Publicerad av surfstore-se på 21 april, 2008 vid 08:23

Vi kommer att vara på plats på Sandbergen 1-4’e Maj så om det är någon som önskar leverans direkt till Öland/Kalmar så går det bra.

Vi har nu Skywalker -08 hemma och kommer uppdatera hemsidan asap.

Passa på att testa Eclipse Nano + Thruster om ni ska ner, grymt sköna drakar med en grym bom.

bestkajt svarade 17 år sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • sourra

Medlem
    21 april, 2008 vid 11:57

Kan man beställa leverans av vind till ön så kan jag tänka mig att göra en beställning.

• stebe

Medlem
    22 april, 2008 vid 17:11

Det blir vind, kapten Morgan och afrikansk parningsdans, så det är klart du skall dit Hedlund.

• sourra

Medlem
    22 april, 2008 vid 17:37

Kommer The Steben och The Anna också? The Neven, The Alex och The Kitebitch är sugna på att hänga med.

• bestkajt

Medlem
    23 april, 2008 vid 10:54

Ryktet går att det kommer finnas en FET kicker på plats dessa dagar!?!

…vet inte om det e sant men ska se om jag får fram bevis för det under helgen.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Öland 1-4’e Maj

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.