• anonym-anvandare

Medlem
    12 juni, 2001 vid 07:42

Hur blev det med all uppståndelse om sponsorerna då?

• anonym-anvandare

Medlem
    12 juni, 2001 vid 08:06

det var väl lite varma känslor till och från men wallén/ahd kom dit och körde sitt race i alla fall vilket jag tyckte var toppen. jag fick en chans att testa deras prylar, dom riggade tom om och sen var det ut på vattnet igen…mer sånt. jag tror jag var den enda som testade…lite trist att inte fler tog chansen
    jag hyrde även av surfers paradise, TROTS ATT DET FANNS GRATIS PRYLAR, så dom borde inte känna sig blåsta hur som helst. det behövs MER pr jippon som wallén/ahd…fortsätt tack

no

• anonym-anvandare

Medlem
    12 juni, 2001 vid 09:19

Roligt att du tyckte detta. Men Wallen hade ingenting med jippot på Öland att göra. Han åker snålskjuts. Med tanke på all kritik som har riktats av idioter.
    Om dom som betalat för att vara där bland annat en huvudsponsor Rip Curl till Svenska Brädseglarförbundet så skall deras intressen skyddas.
    Dom som satsat pengar på detta satsar i sporten.
    Vilket inte vissa gjorde utan var där av privat vinstintresse.
    Tack ÖWC för en av de bästa tävlingar som anordnats i detta land.
    Prisbordet var kanon.
    En av dom på på andra halvan av tabellen, men som kan skryta med att ha seglat mot Bringdal

• anonym-anvandare

Medlem
    12 juni, 2001 vid 17:00

Tack haga för en trevlig helg, ett tips prova HOT RUSH från STIMOROL vilket gummi!det var fritt gummi o god kyckling på haga toppen , dom bjöd även oss som inte tävlade.TJ

• martin

Medlem
    12 juni, 2001 vid 18:42

V6 Kids regerar efter all provsmakning. Klockren Jenkasmak.

Långhelgen på Haga var som en dröm.
    Fem dagar i rad med 5.3 och 4.7, Bringdal, Olausson, riktigt bra freestyle, kyckling, tuggummiprov och Shark för att nämna några.

Fetsmilet har inte släppt än.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.