Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Öland imorrn fm?

• Öland imorrn fm?

Publicerad av manno på 6 juni, 2005 vid 17:52

Ser ju ut att bli lite vind och idiot-kallt + regn. Vart kan man få lite schyssta hoppramper utan att åka för långt från kalmar?

stewen svarade 20 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • stewen

Medlem
    6 juni, 2005 vid 19:27

Jag drar dit tidigt.. kommer nog vara där vid 8 tiden…
    Vart vi drar beror lite på hur vinden blir… prognoserna går isär litta… blir det rak N får det bli kalmar sund… Blir det NO så kan man köra på andra sidan vid Ålebäck..
    Sen så tycker jag det alltid brukar blåsa mer i kalmarsund än utanför vid nord av nån anledning…
    Får se vart det bär hän..
    Surf blir det nog iaf!=)

• styret

Medlem
    6 juni, 2005 vid 20:12

jag vet inte men skulle tro att det beror på tunneleffekten även på det hållet.

jag står i beredskapsläge hela dagen. hoppas på ålebäck, skulle vara gött att äta lite våger till frukost. får se när jag vaknar men går senast upp 8 så är väl där vid 9 eller nått.

• manno

Medlem
    6 juni, 2005 vid 20:37

schysst! Hur stora vågor kan man vänta sig? min vågis ligger nämnligen i halmstad o skräpar, nån som har en att låna ut ehh? smirk.gif

• styret

Medlem
    6 juni, 2005 vid 21:23

korrektur på mitt förra medelande. jag är där vid nie om det är nått att ha.
    det lär inte bli jättestort och vinden verkar inte bli jättestark heller så det funkar nog med freestylen kanske.

nån av er som åker över om det är nått som ahr en bit silvertejp att låna ut? har en liten blema på vågisen som jag är lite nervös för.

• stewen

Medlem
    7 juni, 2005 vid 05:11

hur blåser det??
    inget i kalmarsund men jelva massa på norra udden…
    Hur blåser det på östra sidan? nån som vet?
    Tar en chasning och drar snart..
    Nån som har koll på ostsidan ring gärna
    0708533582
    //Stewe

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA