Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing OLJA! Jag lider med er i Skåne!

• OLJA! Jag lider med er i Skåne!

Publicerad av anonym-anvandare på 3 juni, 2003 vid 20:40

OLJEUTSLÄPP. Jag lider med er, bröder å systrar, i Skåne. Det första jag tänker på är ju att ni inte kan kita där på länge men sen tänker jag även på större prylar som fisk, fågel, natur å näringsliv (turister osv.) Shit, det här SUGER, verkligen. Joa på Gotland.

kitelife svarade 22 år, 9 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    4 juni, 2003 vid 06:49

Man tackar! Föreslår att ni som har tid ringer och frågar på vilket sätt man kan hjälpa till med saneringen. De behöver all hjälp de kan få för att hålla våra kitestränder vita och rena!

/En som åker snart

• kitelife

Medlem
    4 juni, 2003 vid 07:03

Hmm det är fan ingen dumm ide! Vi (kitesurfare) kanske skulle förena oss och hjälpa till och göra en insatts för våra stränder…

än så länge är vi som tur är inte drabbade runt habo – La trakten men det är kanske bara en tidsfråga och då får vi alla lida ordentligt!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA