Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Olofsbo Falkenberg idag runt 14

• Olofsbo Falkenberg idag runt 14

Publicerad av costa på 3 juli, 2014 vid 07:13

Nu rycker det bra i grejjorna någon trevlig prick som vill hålla sällskap? Har mätt 12ms kl 0830!

Det är så jäkla keligt att ha allt de roliga för sig själv…

electric svarade 10 år, 10 månader sedan 2 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • electric

Medlem
    3 juli, 2014 vid 10:11

Trevigt att någon skriver från Västkusten, där jag är på tillfälligt besök. Dock har jag närmare till Ringenäs/Vilshärad dit jag tänkt mig idag. Har aldrig surfat (eller ens varit) i Olofsbo men ska testa nån annan gång, så tack för tipset. Men vilken strand kör man på?
    /Lars

• costa

Medlem
    3 juli, 2014 vid 10:59

Apelviken är given. Men på denna riktningen (sv) så kan det bli riktigt bra vågridning i läjet (träslövsläge). Jag har aldrig seglat Ringenäs! Var ligger det?

• electric

Medlem
    3 juli, 2014 vid 22:06

Såklart jag känner till Apelviken och Lejet, men det var ju Olofsbo jag undrade om eftersom du föreslog den.

Nåväl, för mig blev det Vilshärad – som var mycket bra, med SV 12-14 m/s. Ca 40 vindsurfare totalt där någon gång under e.m., med som mest 25 samtidigt på vattnet. Det kördes 4.2-5.0 kvm. Här en kort-kort filmsnutt.

/Lars

• electric

Medlem
    3 juli, 2014 vid 22:11

Såklart jag känner till Apelviken och Lejet, men det var ju Olofsbo jag undrade om eftersom du föreslog den.

Nåväl, för mig blev det Vilshärad – som var mycket bra, med SV 12-14 m/s. Ca 40 vindsurfare totalt där någon gång under e.m., med som mest 25 samtidigt på vattnet. Det kördes 4.2-5.0 kvm. Här en kort-kort filmsnutt.

/Lars

• electric

Medlem
    3 juli, 2014 vid 22:45

Nåväl, för mig blev det Vilshärad – som var mycket bra, med SV 12-14 m/s. Ca 40 vindsurfare totalt där någon gång under e.m., med som mest 25 samtidigt på vattnet. Det kördes 4.2-5.0 kvm. Här en kort-kort filmsnutt:
    http://www.youtube.com/watch?v=e1ImGGgTSyw&feature=youtu.be

/Lars

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Olofsbo Falkenberg idag runt 14

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.