Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Om någon missade halfpipen…

• rydstrom

Medlem
    20 februari, 2010 vid 18:02

är du hemma nu ville?

• hengo

Medlem
    20 februari, 2010 vid 23:48
    Ville;599174 wrote:
    Thats it thats all(snowboard) på vimeo, den gör sig bättre på en riktig tv men ganska så najs ändå!

That’s it That’s All on Vimeo

Den filmen e så sjukt nice.

kolla in produktionsbolagets showreels, http://www.brainfarmcinema.com/

rääät shysta aerials.

• sourra

Medlem
    21 februari, 2010 vid 09:42

T.I.T.A. är grym. För övrigt är Shaun White en ninja vilket man tydligt kan se på hans ninjamask.

• sala

Medlem
    21 februari, 2010 vid 10:46

torstein levererar, kolla 4 min när har drar genom parken
    [ame=”http://vimeo.com/7902391″]Torstein Horgmo Moviepart in ”Black Winter” 09/10 on Vimeo[/ame]

• jonaish

Medlem
    21 februari, 2010 vid 12:21

huuu ää läget SOurrraow??

• sourra

Medlem
    21 februari, 2010 vid 18:02

Jo det är gött. Eller det var gött till jag råkade snubbla över en OS-sändning där de visade Skicross. Vad i helvete är det för clownsport? Av tyskar för tyskar? Sporter där man plogar för att det går för fort har inte i alpina delen av OS att göra. Det är som en stor barnbacke…

• jonaish

Medlem
    21 februari, 2010 vid 18:35
    sourra;599302 wrote:
    Jo det är gött. Eller det var gött till jag råkade snubbla över en OS-sändning där de visade Skicross. Vad i helvete är det för clownsport? Av tyskar för tyskar? Sporter där man plogar för att det går för fort har inte i alpina delen av OS att göra. Det är som en stor barnbacke…

hahah, äre inte dax att börja sporta själv, istället för att glo på folk som sportar på tv 😛

HALMSTAD here i come!

• stebe

Medlem
    22 februari, 2010 vid 11:27
    acemattias;599099 wrote:
    Fucking Ipred igen!
    Utlandsboende terroristsvennar far inte titta:mad:

Det är faan sjukt störigt. Hopplöst svårt att följa OS. Jag får lyssna på webradio..!!!

• skejtar_henke

Medlem
    22 februari, 2010 vid 13:19

Bara att konstera att dom drar på allt vad dom orkar och lyckas göra det med stil. Respekt är det ordet som dyker upp hos mig.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA