Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing ONSHORE: Let’s get it on…

  • ONSHORE: Let’s get it on…

    Publicerad av onshore på 22 mars, 2009 vid 22:06

    Det börjar bli dags att skicka in sina bidrag till Onshore short film festival. Maila till info@onshore.se när ni är klara så får ni uppladdningsinformation.

    //Tryggve

    hengo svarade 15 år, 1 månad sedan 13 Medlemmar · 26 Svar
  • 26 Svar
  • hengo

    Medlem
    22 mars, 2009 vid 22:22

    mannnjaaanaaa!

  • sourra

    Medlem
    22 mars, 2009 vid 22:29

    Mitt jävla Premiere kraschar heeeela tiden. Men vi är klara samtidigt som Hengo. Hur går det för resten av folket? Linus, Habo, Nicco, Anton?
    (Och Sam, Curry och resten som anmälde sig…)

  • tomp89

    Medlem
    23 mars, 2009 vid 10:08

    nice 😀 va e detta för ngt skönt slet?? vad krävs för att vara med??

  • lelleee

    Medlem
    23 mars, 2009 vid 10:36

    nån som har premiere cs4 i varberg och orkar lägga in 100gig film + en savefil för exportering? annars så går allt bra 😀

  • skanepaul

    Medlem
    23 mars, 2009 vid 11:56

    @sourra 536537 wrote:

    Mitt jävla Premiere kraschar heeeela tiden. Men vi är klara samtidigt som Hengo. Hur går det för resten av folket? Linus, Habo, Nicco, Anton?
    (Och Sam, Curry och resten som anmälde sig…)

    Hahaha skyll dig själv som inte gick och köpte en Mac….:)

  • hengo

    Medlem
    23 mars, 2009 vid 12:24

    ibland äre bra att inte ha råd å köpa en HD kamera.

  • mattijas

    Medlem
    23 mars, 2009 vid 12:26

    @onshore 536531 wrote:

    Det börjar bli dags att skicka in sina bidrag till Onshore short film festival. Maila till info@onshore.se när ni är klara så får ni uppladdningsinformation.

    //Tryggve

    När kommer nästa ONSHORE??????

  • simoneburgess

    Medlem
    23 mars, 2009 vid 12:40

    Hablo Locals, skicka in “Tummen” 😉

  • sourra

    Medlem
    23 mars, 2009 vid 13:42

    Hehe, jag fick ju en ny monsterburk for free så då var det svårt att motivera ett macköp för 18k. Men när den lägger av, dåå…

  • johanw

    Medlem
    23 mars, 2009 vid 14:10

    @Mattijas 536609 wrote:

    När kommer nästa ONSHORE??????

    köra en över nästa vinter kanske??

  • above_the_law

    Medlem
    23 mars, 2009 vid 15:00

    Höpp!
    Jag har en version nu som nog kan tålas att visas, även om kvalité och klippning är helt amatörmässig och gjord med sämsta möjliga datorkraft;-)… Blir ju alldrig riktigt nöjd i alla fall och det måste ju inte vara superproffsigt för att återge lite åk- & tittarglädje…
    Har bränt den på DVD, som jag skickar till dig idag Hedlund.
    Har dröjt lite p g a att jag tänkt lägga med några bildserier från vågsurfet på Guadeloupe också, som “Kitesafari-Niklas” plåtat, men han har inte fått tummen ur ännu och nu orkar jag inte vänta längre…Kanske kommer med en uppdaterad version på premiären om det är ok;-)?

    Tema/beskrivning:
    Försökt ge lite substans i form av en “Kite-/surfreseskildring” från Guadeloupe (under strejk), men med lite inledande och avslutande svensk vintersurf, för att visa kontrasterna. Lite caribbian life style blir det ju också en del av, men fokus ligger så klart på kite och surf.

    – Något datum bestämt ännu?

    – Behöver vi något bra band? Har i så fall ett förslag på ett skönt band på väg upp, som bl a ska spela på Fryshuset snart… Är en polare som lirar trummor. Tror deras musikstil skulle kunna passa utan att prislappen blir alltför fet.
    För provsmakning googla på Super Dogs. Dom har en myspacesida också by the way…

    Hörs och ses!

  • sourra

    Medlem
    23 mars, 2009 vid 16:05

    Upplägg för visning är inte bestämt ännu men vi har några idéer som vi kommer avslöja inte allt för snart. När nästa Onshore går av? Fantastiskt bra fråga. JW gav ett förslag. Ett annat förlag är att köra i höst om denna omgång blir uppskattad och intresse finns.

  • neven

    Medlem
    23 mars, 2009 vid 16:07

    En sommar och en vinteromgång är ju schysst!

  • samhansson

    Medlem
    23 mars, 2009 vid 16:59

    blev inget från mig, fan

  • curry

    Medlem
    23 mars, 2009 vid 17:28

    ha! svårt för mig med, skickat lite lamt super8 material till Deutchland för framkallning, inte fått något än…Lägger upp något på steffo senare!
    Grymt initiativ dock. Måste ha en festival i höst också!

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing ONSHORE: Let’s get it on…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.