Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Önskelista!

  • virena

    Medlem
    20 december, 2006 vid 10:50

    @Kalina 355256 wrote:

    Men skulle inte du flytta in till mig Virena?? Trodde vi skulle bli en enda stor familj när sommaren anländer!? Hehe!

    Hahaha:laugh:! Vet ju inte om jag vågar inkräkta på familjen:wink: Vill ju lixom inte känna mig som tredje eller (fjärde) hjulet hi hi! Men den där balkongen e ju fin fin och du det e långt till sommaren.

  • kalina

    Medlem
    20 december, 2006 vid 11:03

    @Virena 355261 wrote:

    Hahaha:laugh:! Vet ju inte om jag vågar inkräkta på familjen:wink: Vill ju lixom inte känna mig som tredje eller (fjärde) hjulet hi hi! Men den där balkongen e ju fin fin och du det e långt till sommaren.

    😀 Så sant så. Vem vet du kanske inte kommer tillbaka 😉 God Jul Tjejen!

  • johanw

    Medlem
    20 december, 2006 vid 11:57

    @skotten 355226 wrote:

    well look at me, aaaaaam dead sexy…. P.S get in ma belly!

    haha tony:D fan va ball de e när du gör de på riktigt haha

  • pepa

    Medlem
    20 december, 2006 vid 14:52

    Jo fan jag har bott i Majorna i 27 år så jaghar lite koll på vart Lugnet ligger. Underber krog de hade där förr i tiden där alkisar och ungdomar samlades under samma tak och shottade ikapp. Jag bor mellan dalheimers hus och jeagerdorrfsplatsen, fast inte på dalheimersidan.

  • niklas82

    Medlem
    20 december, 2006 vid 16:12

    hade varit perfekt för mig att bli inneboende, men jag har för vana att titta på internet porr alldeles för ofta och det skulle kännas lustigt om du skulle sitta jämte o prata om surf, men för övrigt så hade allt stämmt.

  • nic

    Medlem
    20 december, 2006 vid 16:23

    @Pepä 355304 wrote:

    Jo fan jag har bott i Majorna i 27 år så jaghar lite koll på vart Lugnet ligger. Underber krog de hade där förr i tiden där alkisar och ungdomar samlades under samma tak och shottade ikapp. Jag bor mellan dalheimers hus och jeagerdorrfsplatsen, fast inte på dalheimersidan.

    Hehe, jag har bott på lugnet 8, nästan granne med den krogen. Nostalgi…

    nic

  • baner

    Medlem
    20 december, 2006 vid 16:50

    Ja du Virena Bo ihop vill jag absolut inte, men vi kan ju kanske snacka lite kiteresor till våren.

  • kalina

    Medlem
    21 december, 2006 vid 10:47

    @Virena 355170 wrote:

    Jag vet ju att detta egentligen inte hör hit men efter att Anna S tog upp ämnet tänkte jag att jag kunde haka på:smile:

    Jag önskar mig en inneboende i julklapp:wink: . Bor i Majorna dock i en 1a men den e stor och med avskiljingsmöjligheter. Jag e ju typ aldrig hemma heller eftersom jag ofta jobbar dygn och tränar eller surfar så fort jag är ledig. Jag vill ut och resa så mycket som möjligt och då är det ju alltid skönt att kunna hålla nere hyran lite. Sen e det alltid kul med lite sällskap och om man då kan snacka surf till man somnar e det ju oxå grymt kul:smile: . Surfare e ju inget krav så om ni känner nån som vill bo i götet så hör gärna av er. Jag kommer förhoppningsvis också vara borta en månad runt februari så då blir det ju lite mer utrymme i lägenheten:wink: .

    Ring på 0739929262 Virena

    God Jul

    Vad var det jag sa =) Tomten finns 😉 Gör nu inte tomten far till alla barnen bara. Ta det lugnt med gröten du vet att den är het 😀

  • virena

    Medlem
    21 december, 2006 vid 11:23

    @Pepä 355304 wrote:

    Jo fan jag har bott i Majorna i 27 år så jaghar lite koll på vart Lugnet ligger. Underber krog de hade där förr i tiden där alkisar och ungdomar samlades under samma tak och shottade ikapp. Jag bor mellan dalheimers hus och jeagerdorrfsplatsen, fast inte på dalheimersidan.[/QUOTE

    Menar du allvar så hoppas jag att du har julstädat:wink: så jag kan komma på en titt. Hör av dig i sådana fall…

  • virena

    Medlem
    21 december, 2006 vid 11:39

    @Banér 355322 wrote:

    Ja du Virena Bo ihop vill jag absolut inte, men vi kan ju kanske snacka lite kiteresor till våren.

    Visst kan vi snacka surfresor, men då måste du lova att inte försöka övertala mig att byta brädor igen:wink:
    Jag drar förhoppningsvis till Margarita i Feb. Beror lite på mitt jobb, har just nu bara jobb januari ut och har fått söka ledigt i februari ifall om att jag får fortsatt jobb. Ja, du hör hur det låter, lite knasigt. Vi får väl se vad som händer:confused2: . Jag är iaf helt inställd på att komma iväg:laugh: . Det ända jag börjar oroa mig lite för är att det är plattvatten där och jag vill ju ha lite vågor. Dock inte höga som hus, men ändå. Så jag vet inte om man borde dra nån annan stans, men vart är det är lika vindsäkert i feb eller ev mars???
    Haka på om du e sugen. Jag brukar alltid resa själv en absolut inget måste, kan ju va kul att testa nåt nytt

  • pepa

    Medlem
    21 december, 2006 vid 13:50

    Hmm… jag är i Cabarete fram till den 16:e januari. Jag funderar lite och hör av mig i dagarna!

  • johanneslarsson

    Medlem
    21 december, 2006 vid 17:46

    @Virena 355424 wrote:

    men vart är det är lika vindsäkert i feb eller ev mars???

    kitebeach på maui,

    va där förra våren, gick istort sett att köra med en skön 8:a varje dag.
    avslappnad livsstil men ändå civiliserat, skön kombination.
    lycka till.

  • virena

    Medlem
    21 december, 2006 vid 19:20

    @Pepä 355440 wrote:

    Hmm… jag är i Cabarete fram till den 16:e januari. Jag funderar lite och hör av mig i dagarna!

    Fasen vad härligt! Är grymt avis, fast jag skall inte klaga. En polare från Australien ringde i går och frågade om han kunde komma hit över jul och nyår så det ska bli grymt kul det med. Tomten finns nog trots allt, jag önskade mig ju en inneboende. Och jag får ju förhoppningsvis mitt resande snart ändå:smile:. Klura du ett tag och hör av dig sen. Jag e en rätt snäll tjej tror jag, hmm ja ja, fråga Kalina vetja:smile:. Närå skämt o sido. Surfa, ha det gott och njut av livet.

    Höres Virre

  • virena

    Medlem
    21 december, 2006 vid 19:29

    @johanneslarsson 355492 wrote:

    kitebeach på maui,

    va där förra våren, gick istort sett att köra med en skön 8:a varje dag.
    avslappnad livsstil men ändå civiliserat, skön kombination.
    lycka till.

    Har du någon som helst uppfattning om hur mycket man gör av med på en månad med mat och boende om man inte slösar allt för mycket? Fanns det plattvatten oxå eller bara vågor och tokbryter vågorna eller finns det några softare varianter som typ här hemma. Tror väl inte riktigt på det själv, men man kan ju alltid fråga:smile: Har ju inte lärt mig att poppa ordentligt ännu:mad:. Funkar det i februari eller måste man åka lite senare?

  • sanna

    Medlem
    21 december, 2006 vid 21:05

    Virena! Vad bestämde du dig för, vart bär det av? Du skulle hängt med mig, fan. Brasilien är bra.

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Önskelista!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.