Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing oPubliseade bilder från EH trippen to Geilo

• luuddee

Medlem
    13 februari, 2005 vid 20:25

cp gött med lite nice bilder.. fast skitsnacket komemr väl börja här med..

• jott

Medlem
    14 februari, 2005 vid 09:01

Shit, långSAM. Det ser inte dumt ut nu.. Den fede lär u svettas nere i bananrepubliken när han ser vem som orndar fetast bilder nu för tiden. Creds creds!

• samhansson

Medlem
    14 februari, 2005 vid 09:37

är du hemma nu? vi drar till hallandsåsen efter lunch, ska du med? ja ringer dig och niklas snart

• jott

Medlem
    14 februari, 2005 vid 18:32

nej, det är värre med det. Jag är nere i Lund och pluggar så jag ser inte en kulle på många mil.. vi får ta en repa i habo sen istället. Det e ju inte mynningen men vafan, i ska väl kunna åka i den pölen med..

• supermario

Medlem
    16 februari, 2005 vid 18:21

Gødt Gødt Gødt….

Jag kom hem i dag, men Claes och Peter are still there.

Claes vred sitt kne på big jump i går.
    Det er ganske svullent og han har svårt for att gå!!

Men som han selv sier… Det slepper nog snart (!) hehe
    Kryss fingrene så vi kan få bredan på han igjen.

Jag poster snart snart noen bilder fra helgen.

P.S. Vi har hitta et nytt vatten som ligger 15 min fra EH SnowKitecenter som er perfekt.
    Det er bra med snø og ingen mennekser i nærheten. Stort som fy også!

See ya!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing oPubliseade bilder från EH trippen to Geilo

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.