Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Örby ängar nu på fm?
-
Örby ängar nu på fm?
Publicerad av larssa på 16 oktober, 2008 vid 07:45Nån som vill med till Örby ängar (hbg) o köra lite landboard nu på fm?
vogon-jeltz svarade 16 år, 6 månader sedan 7 Medlemmar · 36 Svar -
36 Svar
-
Larssa;508623 wrote:Nån som vill med till Örby ängar (hbg) o köra lite landboard nu på fm?
Hade ju vart bra mkt roligare än att jobba:frown:
Tur att man har höstlov snart….. -
@annasofia 508649 wrote:
Hade ju vart bra mkt roligare än att jobba:frown:
Tur att man har höstlov snart…..Har vi höstlov?
Det får jag nog berätta för chefen att vi missat! -
Hbgkitare;508656 wrote:Har vi höstlov?
Det får jag nog berätta för chefen att vi missat!Och när du ändå håller på kan du ju införa jobbförbud blåsiga dagar:laugh:
-
@annasofia 508661 wrote:
Och när du ändå håller på kan du ju införa jobbförbud blåsiga dagar:laugh:
Jaa, även 2 kiteresor/år som anställningsförmån till varmare breddgrader!
-
Åker du skateboard Anna-Sofia?
Kanske sugen på att testa lite på Jutaren nån kväll (kanske redan ikväll)?
Jag kan sms:a om jag sticker dit! -
@Hbgkitare 508689 wrote:
Åker du skateboard Anna-Sofia?
Jag kan sms:a om jag sticker dit!Tänk nu på att du börjar bli en gammal man och din kropp tål inte lika mycket som förut Marcus. Du vet väl hur det gick sist du skulle skatea he he
-
Hbgkitare;508689 wrote:Åker du skateboard Anna-Sofia?
Jag kan sms:a om jag sticker dit!Nä du ingen skateboardåkare här men det kan ju alltid va skoj att testa nåt nytt. Jag är ju fortfarande ung:laugh: så min kropp kanske håller…eller åtminstone läker ihop igen….
Vad är Jutaren för nåt? -
Jag o Mathias kommer sticka ut o kitea vid kitebeach antagligen kl:12-13 om det e shysst väder o blåser tillräckligt. Blåser det för lite men ok för landboarding kör vi det istället på Örby.
-
Ser ut att bli fint idag vinden kommer vid 14 kanske kan landboarda lite innan .
-
Larssa;508789 wrote:Jag o Mathias kommer sticka ut o kitea vid kitebeach antagligen kl:12-13 om det e shysst väder o blåser tillräckligt. Blåser det för lite men ok för landboarding kör vi det istället på Örby.
jag är sjukt sugen! har inte kunnat kita på snart 3 veckor, abstinensen är påtaglig.
blåser det är jag på, kitebeach passar mig bra idag har inte tid med någon längre utflykt. -
Vi får väl hoppas på lite vind idag, kanske kan sluta vid 15!
Helgen ser ju lite mer lovande ut med vind, jag kan dock bara på söndag! -
TobbeKite;508825 wrote:jag är sjukt sugen! har inte kunnat kita på snart 3 veckor, abstinensen är påtaglig.
blåser det är jag på, kitebeach passar mig bra idag har inte tid med någon längre utflykt.Haha, du är inte ensam om att va sjukt sugen! Jag kommer oxå så fort jag jobbat klart.
-
@annasofia 508786 wrote:
Nä du ingen skateboardåkare här men det kan ju alltid va skoj att testa nåt nytt. Jag är ju fortfarande ung:laugh: så min kropp kanske håller…eller åtminstone läker ihop igen….
Vad är Jutaren för nåt?Jutan ligger under bron som du kör över innan du kommer till söder från Råå.
Jutan är en stor lokal med skatepark, boulebanor och cafe.http://www.helsingborg.se/templates/StandardPage.aspx?id=41019&epslanguage=SV
Ganska kul ställe fast jag tror nog att jag är äldst i skatehallen, ungarna undrar väl snart om jag inte kommit fel! – Skall inte farbror vara och spela boule istället!
-
Hbgkitare;508833 wrote:Jutan ligger under bron som du kör över innan du kommer till söder från Råå.
Jutan är en stor lokal med skatepark, boulebanor och cafe.http://www.helsingborg.se/templates/StandardPage.aspx?id=41019&epslanguage=SV
Ganska kul ställe fast jag tror nog att jag är äldst i skatehallen, ungarna undrar väl snart om jag inte kommit fel! – Skall inte farbror vara och spela boule istället!
Du får väl sätta dom på plats o visa hur de ska gå till!! eller kan de va så att dom har rätt?:laugh:
Logga in för att svara.