Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Örnsköldsvik, kite, nån?
-
Örnsköldsvik, kite, nån?
Publicerad av yenny på 9 september, 2006 vid 13:44Hört rykten på stan att det finns ”kajtare” i övik!
Vem/vilka, var, när?yenny svarade 18 år, 7 månader sedan 8 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
stackars lilla yenny, alldeles ensam… kom igen, flytta ner till oss nu. vi behöver dig i skåne =0) kraaaam
-
yenny wrote:Hört rykten på stan att det finns ”kajtare” i övik!
Vem/vilka, var, när?ta nu å flytta ner hit istället yenny!
-
lina wrote:stackars lilla yenny, alldeles ensam… kom igen, flytta ner till oss nu. vi behöver dig i skåne =0) kraaaam
lina! fick ni nån vind?
-
lina wrote:hehee. näe. du då?
njä, lite fick jag köra fram å tillbaka men det v ar inte så kul. vinden kom sen när jag gick hem har jag hört!
-
lina wrote:kände mig så elak som lurade dig i fredags… förlåt.
äh! och så måste man skirva lite till
-
Yenny det ser öken ut..flytt ner nu!
int ens hengo nappa på den…. -
Carroe, vi åkte vidare till Habo efter skanör och kitade tills det blev mörkt =) Vart var du?
-
gh0st wrote:Carroe, vi åkte vidare till Habo efter skanör och kitade tills det blev mörkt =) Vart var du?
låter gött =) jag stack till rydebäck igår och det blåste galet mycket!! men jag kunde inte va ute tills det blev mörkt, var tvungen å jobba.. ha det så trevligt ikväll! jag satsar på nästa helg!
-
Ja, vi saknade dig i kväll med! En rolig kväll, utan kitefilmer men dock med mycket kitesnack o en hel del öl.
-
Tjenare Yenny !
Du vet att vi finns norrut.
Simon och Henke luskade fram ett riktigt bra ställe på väst-nordväst igår.
Fäbosand, ligger ca 1,5 mil norr om stan i Täftefjärden.
Har det blivit nått i sommar? Du har varit osynlig på Lillis.
Hör av dig
Peter -
Jag är precis nyinflyttad till Ö-vik och saknar också kitekamrat!!
-
Håller med alla andra, ta nu och flytta söderut så du också får lite fiskfjäll och simhud mellan tårna!
Mvh
Marcus
Logga in för att svara.