Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Örnsköldsvik, kite, nån?

• yenny

Medlem
    11 september, 2006 vid 17:18
    LANGENS_KITE wrote:
    Tjenare Yenny !
    Du vet att vi finns norrut.
    Simon och Henke luskade fram ett riktigt bra ställe på väst-nordväst igår.
    Fäbosand, ligger ca 1,5 mil norr om stan i Täftefjärden.
    Har det blivit nått i sommar? Du har varit osynlig på Lillis.
    Hör av dig
    Peter

Ha inte blivit så mycket mitt i sommar´n, när ja varit ledig ha ja ränn´t till skåne! Mitt stående gästrum hos kompisen på lillis ha ju blivit babyrum nu…är supernöjd me kajten! Nu måste ja försöka spara lite pengar så de kan bli ny resa i vinter, därför de vore trevligt med nån å kajta med här, kanske man kan ut efter/före/mellan jobbet. Bli lite dyrt med 20mil för varje gång man ska ut…

• yenny

Medlem
    11 september, 2006 vid 17:26

F-n va ni ä underbara glada vänner i södern, ni vet att ja jobbar på å flytta, ge mig ett jobb gärna me samma arbetstider och lite högre lön å ja bor där!
    Tack för sist oxå, grymt kul! Trots att det blev fler kvällar med vin än dagar med kite 🙂 Ni vet att ni alltid ä välkommen till bäverland!

Kommer upp till ume till veckan!

• yenny

Medlem
    11 september, 2006 vid 17:42
    Granis wrote:
    Jag är precis nyinflyttad till Ö-vik och saknar också kitekamrat!!

GÖTT! ja ä ledig hela veckan, kanske göteborg några dagar, men ring (070-2149446) så kan vi sticka ut om det blir vind! Har dålig koll på ställen i övik, men det verkar ju inte som att vi kommer att få det trångt på vattnet! Bara till å testa alla badplatser.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA