Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Östgötar till Öland i morron?

• Östgötar till Öland i morron?

Publicerad av walle på 9 juli, 2004 vid 14:29

Hur blir det?
    Så jevla less på att leta vind nu, prognoserna lovade ju 9-13m/s men det blev bara 4m/s frown.gif frown.gif frown.gif, så jag vill åka till ön i morron!

Ring gärna mig, e inte framför datorn så mycket i kväll…
    070-3236703
    0493-51099

fredo svarade 21 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • mrmille

Medlem
    9 juli, 2004 vid 14:32

börja fan snart tro att Golfströmmen har vänt!
    Blåser fett på nätterna men inget på dagarna

frown.gif frown.gif frown.gif frown.gif frown.gif frown.gif frown.gif frown.gif frown.gif frown.gif frown.gif frown.gif

• walle

Medlem
    9 juli, 2004 vid 15:03

…eller vilka e där?

åker faen ner själv annars, så om nån vill dit så går det en bil från Gamleby(Västervik)-Öland!

• walle

Medlem
    9 juli, 2004 vid 19:18

Från Gamleby åker vi i ”Firmapickis” (plats för 5 och flak)
    Har lyckats mygla till mig gratis diesel = gratis resa från Gamleby och tillbaka smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif

• brickan

Medlem
    9 juli, 2004 vid 21:18

Jag är på öland det kan du räkna med.

• fredo

Medlem
    9 juli, 2004 vid 21:42

Hasta manjana hombres! Kommer gå av både lörd+sönd garanterat.
    Fina fina SW vindar kring 8-9…så gött!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA