Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ostkusten bjöd på sol med fullt tryck 5,3-6,0 igår

• Ostkusten bjöd på sol med fullt tryck 5,3-6,0 igår

Publicerad av anonym-anvandare på 6 maj, 2003 vid 08:48

Fint på Fituna igår måndag, solen sken och fint tryck i
    5,9-5,3,. Vinden bara ökade och ökade, pangdrag på slutet cool.gif

anonym-anvandare svarade 22 år sedan 4 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • voodoo

Medlem
    6 maj, 2003 vid 09:58

Samma sak här i Västerås wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    6 maj, 2003 vid 10:14

Hej, går det att köra utan huva och handskar nu ?

/Per

• sunkan_

Medlem
    6 maj, 2003 vid 10:15

Senast jag var ute(Lördags) så hade jag luvan på mig. Men hade det varit sol skulle jag lätt tagit av mig huvan (men inte vantar då jag badar en del)

/Sunkan

• anonym-anvandare

Medlem
    6 maj, 2003 vid 15:28

va det fina vågor

• jofiwa

Medlem
    6 maj, 2003 vid 21:52

Nu funkar det utmärkt utan luva men handskarna tar man inte av i första taget. Jag brukar använda mina under hela säsongen bl a för att inte få skavsår. Hur brukar ni göra? Har ni olika handskar för vår/höst respektive sommar? Vilken handskemodell värmer mest när det är riktigt kallt?

• Johan!!

Gäst
    6 maj, 2003 vid 22:57

Jag surfade längre ut i skärgården och där var det väl inte riktigt de förhållandena som du beskriver.
    Men trevligt ändå med 7.0 och sol. De enda jag stötte på var en läkarbåt och en säl!

//Johan

• anonym-anvandare

Medlem
    8 maj, 2003 vid 07:53

Sigtuna utanför sthlm, Kan bara hålla med om att det var en riktigt bra dag, vi körde 6,6 från 13 till 15, sen 5,7 i ett par timmar men sen var vi till slut överriggade med 4,4 framåt 18 tiden!!!!!! Kan till viss del bero på armarnas muskelmassa i början av säsongen 🙂

Fredrik

• anonym-anvandare

Medlem
    8 maj, 2003 vid 08:50

Vattentemp Fituna?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ostkusten bjöd på sol med fullt tryck 5,3-6,0 igår

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.