Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Ostkusten bjöd på sol med fullt tryck 5,3-6,0 igår
-
Ostkusten bjöd på sol med fullt tryck 5,3-6,0 igår
Publicerad av anonym-anvandare på 6 maj, 2003 vid 08:48Fint på Fituna igår måndag, solen sken och fint tryck i
5,9-5,3,. Vinden bara ökade och ökade, pangdrag på slutetanonym-anvandare svarade 22 år sedan 4 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Hej, går det att köra utan huva och handskar nu ?
/Per
-
Senast jag var ute(Lördags) så hade jag luvan på mig. Men hade det varit sol skulle jag lätt tagit av mig huvan (men inte vantar då jag badar en del)
/Sunkan
-
Nu funkar det utmärkt utan luva men handskarna tar man inte av i första taget. Jag brukar använda mina under hela säsongen bl a för att inte få skavsår. Hur brukar ni göra? Har ni olika handskar för vår/höst respektive sommar? Vilken handskemodell värmer mest när det är riktigt kallt?
-
Johan!!
Gäst6 maj, 2003 vid 22:57Jag surfade längre ut i skärgården och där var det väl inte riktigt de förhållandena som du beskriver.
Men trevligt ändå med 7.0 och sol. De enda jag stötte på var en läkarbåt och en säl!//Johan
-
Sigtuna utanför sthlm, Kan bara hålla med om att det var en riktigt bra dag, vi körde 6,6 från 13 till 15, sen 5,7 i ett par timmar men sen var vi till slut överriggade med 4,4 framåt 18 tiden!!!!!! Kan till viss del bero på armarnas muskelmassa i början av säsongen 🙂
Fredrik
Logga in för att svara.