Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing PA minnesrace helgen 20-21 Augusti i Klagshamn

  • andersbq

    Medlem
    18 augusti, 2011 vid 21:01

    om jag blir bra i handen kommer jag, och i så fall fredag kväll

  • swe117

    Medlem
    18 augusti, 2011 vid 21:25
    andersbq;666278 wrote:
    om jag blir bra i handen kommer jag, och i så fall fredag kväll

    Det håller vi tummarna för 😉
    Får du med dig någon mer från trakten?

  • teamrider

    Medlem
    21 augusti, 2011 vid 07:10

    Ett stort tack till Surf Club Klagshamn som arrangerade ett mycket trevligt event igår.

    Kul att ett så stort antal deltagare slöt upp, speciellt de som kom långväga. Kanske kan det bli en slalomcup framöver?

  • matte-b

    Medlem
    21 augusti, 2011 vid 09:38

    Det var riktigt kul att få komma ner och testa era fina vatten i Klagshamn! Hade svårt att slita mig från fredagens speed på plattvatten, blir definitivt fler besök framöver:-).

    Mycket bra arrangemang under lördagen på ett skönt avslappnat sätt. Tycker absolut att en slalomcup borde gå att genomföra i Sverige, med så många duktiga som seglar med GPS… Vet ju att ambitionen finns på Svenska vindsurfingförbundet.
    Tack Tobias och Ulf! Grattis Lasse!

    Hälsningar Matte från Varberg

  • klang

    Medlem
    21 augusti, 2011 vid 11:47

    Håller med, bra arrangerat, super kul

  • badjanne

    Medlem
    21 augusti, 2011 vid 14:05

    Här ser man minst tid på vattnet och äldst grejor vinner.
    Detta var första gången i år som Lars Persson seglade. All hanns utrustning är 17 år gammal.
    Slutsats …………?

    Paddy har ny en inteckning och Lars en i det fina vandringspriser specialdesignat av glaskonstnärinan Rose-Marie Bengtsson Landskrona

  • andersbq

    Medlem
    21 augusti, 2011 vid 14:23

    Himla kul att vi fick vind och trevligt grill-/kräftkväll! Tack Tobbe, Ulf och Putte, och alla andra också.
    Men de där siffrorna som badjanne lagt in stämmer inte, bortsett från att Klang kom tvåa och Lars vann.

  • badjanne

    Medlem
    21 augusti, 2011 vid 14:57

    Oj då. Då kommer snart den rätta listan.

  • tobhed

    Medlem
    21 augusti, 2011 vid 15:47

    Stämmer, så fort jag kommer hem idag kommer resultatet. Det var väl enda missen att jag la resultatet i fickan istället för att sätta upp den – sorry alla

  • tobhed

    Medlem
    21 augusti, 2011 vid 20:24

    …och här kan ni läsa om tävlingen samt se resultatlistan
    http://www.surfclubklagshamn.se/2011/08/resultat-per-anderssons-minnesrace-2011.html

  • swe117

    Medlem
    21 augusti, 2011 vid 20:40

    Japp det blev en mycket lyckad tävling och trevlig festkväll!!!
    Vill härmed passa på att tacka samtliga funktionärer och tävlingsledning, som gjorde en kanoninsats… Tack till alla deltagare och givetvis våra sponsorer:
    Surfspot.se, OnTop, Active sports samt Robbans Sport & Surf

    Kvällen avslutades med traditionellt knyt grill/kräftkalas och utlottning av priserna, gladast blev nog Finn som tog hem en GT-31:a skänkt av Surfspot.se

  • klang

    Medlem
    22 augusti, 2011 vid 05:06
    tobhed;666713 wrote:
    …och här kan ni läsa om tävlingen samt se resultatlistan
    http://www.surfclubklagshamn.se/2011/08/resultat-per-anderssons-minnesrace-2011.html

    Härligt Tobias, kul o läsa 🙂

  • andersbq

    Medlem
    22 augusti, 2011 vid 20:28

    [php][/php]Tar mig frihet att lägga upp ett par bilder på själva anledningen till att jag kom ner och seglade slalom, RIP Per, vi kör för dig nu!

  • guzzi

    Medlem
    23 augusti, 2011 vid 16:05

    Skulle någon som var med ge en ärlig förklaring till resultatet. Hur kan nån vinna på så gamla grejor? Var det verkligen farten som var högre med de gamla kitet eller var seglaren mer taktisk och försiktig, ramlade alla utom han i pluret? Vilken bräda och vilket segel var det?

  • badjanne

    Medlem
    23 augusti, 2011 vid 16:48

    Här kan du läsa mer om Per.
    http://www.vindsurfingforbundet.com/
    Gå in på SVF INFO Per minnesfond

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing PA minnesrace helgen 20-21 Augusti i Klagshamn

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.