Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing På tisdag smäller det!

  • På tisdag smäller det!

    Publicerad av simoneburgess på 14 mars, 2009 vid 17:55

    Då inleder jag min surfsäsong, habo tisag!

    Dyker några andra upp? Landar runt 11-12. Har sagt upp mig från jobbet så det inte ska störa med surfingen 🙂

    johanw svarade 15 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 17 Svar
  • 17 Svar
  • johanw

    Medlem
    14 mars, 2009 vid 19:01

    jga kommer efter jobb.. e där halv 5 senast

  • kiteoli

    Medlem
    15 mars, 2009 vid 11:23

    😀 Konoon prognos tisdag! Skippar jobbet 12 och launchar-lunchar i HABO..

  • skotten

    Medlem
    15 mars, 2009 vid 14:18

    sunshine : )

  • johanw

    Medlem
    15 mars, 2009 vid 15:59

    jobbar nog in lite på måndag så jag kommer typ 3 🙂 kommer du skotte jävel?

  • simoneburgess

    Medlem
    15 mars, 2009 vid 16:02

    Ja, skottis, kan du inte ta och pallra dig ut? Har inte sett dig på år och dag!

  • simoneburgess

    Medlem
    15 mars, 2009 vid 16:07

    Vad jobbar du med nuförtin’ Johan?

  • krillan82

    Medlem
    15 mars, 2009 vid 16:35

    Så jävla gött att man har nån jävla kurs på tis efter jobbet. Helt underbart att sitta å lyssna på nån gubbe i ett rum när solen skiner och vinden piskar utanför. Men jag ska tänka på er jag LOVAR

  • johanw

    Medlem
    15 mars, 2009 vid 17:18

    @SimonEBurgess 534925 wrote:

    Vad jobbar du med nuförtin’ Johan?

    Elektriker.. när kommer du till habo?

    @Krillan82 534929 wrote:

    Så jävla gött att man har nån jävla kurs på tis efter jobbet. Helt underbart att sitta å lyssna på nån gubbe i ett rum när solen skiner och vinden piskar utanför. Men jag ska tänka på er jag LOVAR

    lungt krille jag ringer dig sen o säger om de va gött

  • skotten

    Medlem
    15 mars, 2009 vid 17:34

    its all good chrille, looks like wed will be nice as well, I dont know if I will be there, I have a project to finish for tuesday… meaning I will be in the office, but if I can get it in tomorrow, then I will be there tues and wed. Would be nice to see you dudes again, Habo hasnt really been on my hitlist of most awesome spots recently : )

  • krillan82

    Medlem
    15 mars, 2009 vid 18:05

    Gött att höra skotten, Har du fått jobb nu? vad jobbar du med nu?

  • simoneburgess

    Medlem
    16 mars, 2009 vid 12:34

    @skotten 534940 wrote:

    its all good chrille, looks like wed will be nice as well, I dont know if I will be there, I have a project to finish for tuesday… meaning I will be in the office, but if I can get it in tomorrow, then I will be there tues and wed. Would be nice to see you dudes again, Habo hasnt really been on my hitlist of most awesome spots recently : )

    Vart brukar du hålla till då min vackre prins? Och vad hände med “Skottens wave-workshop”. Jag tycker det borde tas upp igen, idén var ju lysande.

  • simoneburgess

    Medlem
    16 mars, 2009 vid 12:36

    @JohanW 534938 wrote:

    Elektriker.. när kommer du till habo?

    Jag ska hämta min Kite som är på lagning i Malmö innan 10, så jag landar väl i Habo direkt efter, lite innan 11. Brydar, våld och bilar, nu jävlar blir det åka av! Så sugen.. Känns som när man var liten och hade födelsedag nästa dag.

  • skotten

    Medlem
    16 mars, 2009 vid 14:47

    hehe stoffe, I employ doctors and surgeons through the whole of sweden during the winters 🙂

    Anyway, the winter waves workshop was running.. funnily enough not many people showed due to the cold weather.. I will do another when it warms up a little bit… I will know its warm when the habolocals stop crying that its too cold.. I will update tomorrow as to when I can hit the spot.

  • johanw

    Medlem
    16 mars, 2009 vid 16:14

    e de någon som kommer köra kvällen me mig när de blir gött ladd elelr?? e där senast halv 4…

  • norrman

    Medlem
    16 mars, 2009 vid 22:21

    Jag kommer runt 11 tiden!!

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing På tisdag smäller det!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.