Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing pads o stroppar

• skotten

Medlem
    25 juli, 2007 vid 19:03

yeah I have a few here you can have, Mike Blomvall is selling off spare gear.. how much you want to pay for a set of pads and straps?? Make an offer..

• virena

Medlem
    25 juli, 2007 vid 22:53

Nån som vet var man kan få tag på stroppar som sitter på minifötter. Kör med våtskor nu bara för att sitta fast och nej jag vill inte använda cykelslangar. Snälla nån som vet?

• patrikol

Medlem
    26 juli, 2007 vid 07:36

@Virena 400225 wrote:

Nån som vet var man kan få tag på stroppar som sitter på minifötter. Kör med våtskor nu bara för att sitta fast och nej jag vill inte använda cykelslangar. Snälla nån som vet?

Falle har Naish senaste grymt sköna Grav-D1 straps dom sitter som gjutna på foten väldigt enkla att justera. Finessen är att dom är helgjutna alltså sitter dom inte ovanpå foten som vanligt utan går runtom foten.

Jag aldrig provat ett par skönare stroppar som samtidigt är väldigt lätta att justera och går att få ganska små om det är tillräckligt för minifötter beror väl på hur mini dom är!

Hör med Falle om han har några hemma.

Kolla på dom här:

http://www.naishkites.com/products/kiteboards/kiteboards_grav-d1.html

Mail till Fahlénsurf:
    info@fahlensurf.se

• virena

Medlem
    26 juli, 2007 vid 07:46

@patrikol 400262 wrote:

Falle har Naish senaste grymt sköna Grav-D1 straps dom sitter som gjutna på foten väldigt enkla att justera. Finessen är att dom är helgjutna alltså sitter dom inte ovanpå foten som vanligt utan går runtom foten.

Jag aldrig provat ett par skönare stroppar som samtidigt är väldigt lätta att justera och går att få ganska små om det är tillräckligt för minifötter beror väl på hur mini dom är!

Hör med Falle om han har några hemma.

Kolla på dom här:

http://www.naishkites.com/products/kiteboards/kiteboards_grav-d1.html

Mail till Fahlénsurf:
    info@fahlensurf.se

Tack för tipset, ska till Varberg idag så det blir perfekt.

• sourra

Medlem
    26 juli, 2007 vid 08:27

Oooh, D1 är en dröm att montera. Kolla in instruktionerna. Men passar verkligen Grav-bindningarna på icke Naishbrädor? Jag har ett svagt minne av ett det var ett eget hålmönster för just D1.

• patrikol

Medlem
    26 juli, 2007 vid 08:49

@sourra 400281 wrote:

Oooh, D1 är en dröm att montera. Kolla in instruktionerna. Men passar verkligen Grav-bindningarna på icke Naishbrädor? Jag har ett svagt minne av ett det var ett eget hålmönster för just D1.

Ja det beror så klart på vilken bräda precis som med snowboardbindningar.

Men det brukar gå att trixa till så att det passar!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing pads o stroppar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.