Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › pads o stroppar
-
pads o stroppar
Publicerad av georgi på 25 juli, 2007 vid 17:19Nån som vet var man kan få tag på ett par pads o stroppar billigt?
tack på förhand
patrikol svarade 17 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
yeah I have a few here you can have, Mike Blomvall is selling off spare gear.. how much you want to pay for a set of pads and straps?? Make an offer..
-
Nån som vet var man kan få tag på stroppar som sitter på minifötter. Kör med våtskor nu bara för att sitta fast och nej jag vill inte använda cykelslangar. Snälla nån som vet?
-
@Virena 400225 wrote:
Nån som vet var man kan få tag på stroppar som sitter på minifötter. Kör med våtskor nu bara för att sitta fast och nej jag vill inte använda cykelslangar. Snälla nån som vet?
Falle har Naish senaste grymt sköna Grav-D1 straps dom sitter som gjutna på foten väldigt enkla att justera. Finessen är att dom är helgjutna alltså sitter dom inte ovanpå foten som vanligt utan går runtom foten.
Jag aldrig provat ett par skönare stroppar som samtidigt är väldigt lätta att justera och går att få ganska små om det är tillräckligt för minifötter beror väl på hur mini dom är!
Hör med Falle om han har några hemma.
Kolla på dom här:
http://www.naishkites.com/products/kiteboards/kiteboards_grav-d1.html
Mail till Fahlénsurf:
info@fahlensurf.se -
@patrikol 400262 wrote:
Falle har Naish senaste grymt sköna Grav-D1 straps dom sitter som gjutna på foten väldigt enkla att justera. Finessen är att dom är helgjutna alltså sitter dom inte ovanpå foten som vanligt utan går runtom foten.
Jag aldrig provat ett par skönare stroppar som samtidigt är väldigt lätta att justera och går att få ganska små om det är tillräckligt för minifötter beror väl på hur mini dom är!
Hör med Falle om han har några hemma.
Kolla på dom här:
http://www.naishkites.com/products/kiteboards/kiteboards_grav-d1.html
Mail till Fahlénsurf:
info@fahlensurf.seTack för tipset, ska till Varberg idag så det blir perfekt.
-
Oooh, D1 är en dröm att montera. Kolla in instruktionerna. Men passar verkligen Grav-bindningarna på icke Naishbrädor? Jag har ett svagt minne av ett det var ett eget hålmönster för just D1.
-
@sourra 400281 wrote:
Oooh, D1 är en dröm att montera. Kolla in instruktionerna. Men passar verkligen Grav-bindningarna på icke Naishbrädor? Jag har ett svagt minne av ett det var ett eget hålmönster för just D1.
Ja det beror så klart på vilken bräda precis som med snowboardbindningar.
Men det brukar gå att trixa till så att det passar!
Logga in för att svara.