Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing PAN:s attityd

• PAN:s attityd

Publicerad av anonym-anvandare på 22 september, 2003 vid 15:05

brukar vara på STEFFO för att få lite info om KITE och se vad andra har att säga om sporten. det mesta är ganska bra men en sak frågar jag mig, är PAN den expert han utgers sig för att vara????? en kille som sålde sina prylar får till svar; snyggt försök att pressa priser, tänk på alla de som köpt sina kite´s dyrt. avslutat med intruktör etc…. ¨vad är det för jävla svar????? du om någon borde väl respektera vad andra tycker och prisätter confused.gif ska fler börja med den här sporten behöver priserna komma ner. de flesta leverantörer i sverige har ju bara hemsidor och ingen affär så hur faan kan de sälja så dyrt???? jag tycker killen gör rätt och ska någón lägga sig i (PAN) så gör det med en smula eftertanke. mad.gif

patrikol svarade 21 år, 7 månader sedan 19 Medlemmar · 28 Svar
  • 28 Svar
  • melker

Medlem
    22 september, 2003 vid 15:10

Han är den expert han utger sig för att vara. Kul av dig att göra ett inlägg av denna sort som anonym. Om du tycker så som du tycker för faan stå för det.

Pressa priser visst är det bra men har du nån aning om vad våra kära importörer har för inköpspriser. Om det inte duger för dig handla utomlands.

Och passa dig för vissa medlemmar i team röövahullet för dom kan karate !!!

• hengo

Medlem
    22 september, 2003 vid 15:31

pan är en hyvelns karl, han har hjälpt mig massor! han snackar inte skeeet

• ting

Medlem
    22 september, 2003 vid 16:00

Hahaha ja det har jag också undrat över ett tag..

Mvh Tingelling laugh.gif laugh.gif laugh.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    22 september, 2003 vid 16:02

Mitt namn är Johan Andersson, Malmö om det spelar någon roll…..
    kan du förklara för mig hur någon med en affär med omkostnader håller samma priser som en webb-handlare?
    vad det gäller PAN tror jag säkert han är helt ok som person (har aldrig träffat honom) men det är attityden mot de som verkar stå lägre än honom jag ifrågasätter.

• dmp

Medlem
    22 september, 2003 vid 16:14

Pan e jävligt trevlig o e framför allt jävligt kompetent. Han svarar alltid utförligt o delar med sig av sina erfarenheter, jag tror typ alla här utom du delar min uppfattning. Du har inte tänkt på att man har vissa riktpriser man måste följa.. skulle en internet butik dumpa priserna kan juh alla butiker som har lager samt butikskostnad etc lika bra packa ihop o stänga.. det va juh precis det som höll på att hända förra året när en av våra danska kolegor började dumpa priserna..

//Jake

http://www.kitepower.se

• patrikol

Medlem
    22 september, 2003 vid 16:24

Tycker att Pan brukar ställa upp och svara på oss nybörjares ”samma frågor” hela tiden. Känner inte honom personligen men sett honom i alla möjliga kitesamanhang.
    Verkar vara väldigt kunnig. cool.gif

• zoolander

Medlem
    22 september, 2003 vid 16:53

pan e kung dvs slingslut! och kan nog mer än någon annan om säkerhet och sånt skit!
    dessut brukar team rövhåls medlemmar ha en jävla attityd och vi kan karate!

• anonym-anvandare

Medlem
    22 september, 2003 vid 17:06

jag instämmer i hyllningarna…mer hjälpsam person får man leta efter. fixade spin-leash å grejer till mig.
    nu har jag inte läst inlägget i fråga men hursomhelst kanske du inte ska döma honom efter ett enda inlägg på ett forum…
    //staffan

• sidpiraya

Medlem
    22 september, 2003 vid 17:33

Pan är en jävligt trevlig kille och passa dig för att jävlas med team rövhål, annars skickar vi Rambo på dig 🙂

• mons

Medlem
    22 september, 2003 vid 18:05

känns som Pan har fått tillräkligt med hyllningar nu…men kan inte låta bli. En mer ”hyvens” kille får man leta efter. Har hjälpt mig som nybörjare med bräda mm. Bra svar, väldigt kunnig och ett stort säkerhetstänkande!

är det ingen som har någon länk till den här hemska tråden där han är så otrevlig?

tack pan!

• eketeket

Medlem
    22 september, 2003 vid 18:05

marknadsekonomi?

• rambo_johnson

Medlem
    22 september, 2003 vid 18:16

PAN är ett jävla rövhål han vet ju fan inte ett skit om kite, vem fan lyssnar på honom.

Passa er för han

Vafan då säkerhet han är en fara för sporten med sitt svaga omdöme och dessutom stooor nikotin missbrukare!

• kitelife

Medlem
    22 september, 2003 vid 18:36

Tack alla för den underbara supporten… grin.gif

Haha det va inte riktigt det resultatet du va ute efter va…

Gött då får jag alltså va med i ”team rööövhål” ; )

• piloten

Medlem
    22 september, 2003 vid 19:10

Träffade Pan första gången i förrgår ”in person” (sett honom åka innan….han kan åka… grin.gif).

Hjälpsam och skittrevlig beskriver honom bra! En kille som ger en råd utan att man behöver be om dem.
    Att han har jordens tuffaste folkabuss gör ju saken bara bättre grin.gif.

(Tack för ciggen pan)

• wind_freak

Medlem
    22 september, 2003 vid 19:45

Jag vet inte hur mycket du har varit inne på steffo och läst och så.

men det senaste halv året har jag varit inne ett par gånger om dan och alla inlägg jag har sett av PAN har varit ricktigt bra och ofta HAR MAN LÄRTSIG NÅGE NYTT!!!!(Jag e nybörjare) men om han nu skulle varit lite mindre trevlig i ett inlägg så vad spelar det för råll har du aldrig blivit arg eller han svara ju på hur många frågor och funderingar som helst klart att mankan ha en dålig dag någon gong i bland. ’

lägg upp länken till dom ilnägg du tycker e dåliga och är det inte mer än ätt ynka litet inlägg så har du fan inget att komma med. Gör någe kreativt i ställe för att klinka ner på andra

Wind freak ( Henrik)

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing PAN:s attityd

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.