Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Parakiting med ny sittsele

• patrikol

Medlem
    19 oktober, 2005 vid 14:02

Framtiden? Kite samt hängflygning!
    Hoppa upp och försvinn uppåt! smile.gif

• milkman

Medlem
    19 oktober, 2005 vid 14:34

haha..
    Film på annan variant på samma tema finns här:
    http://www.flyozone.com/video/paraboarding.mov
    Några bilder också:
    75_w.jpg Och 76_w.jpg

Kanske lösning på fruproblemet. Ifall hon är skärmflygaren så gör man ju faktiskt nått tillsammans smile.gif

• patrikol

Medlem
    19 oktober, 2005 vid 14:38

Alla varianter är möjliga tydligen! grin.gif

• jezaja

Medlem
    19 oktober, 2005 vid 15:04

En kiteloop där vore något wink.gif

• bohn2fly

Medlem
    19 oktober, 2005 vid 16:50

Ja där ser man, vart är vi på väg egentligen. Idag finns det ju LEI med briddel-linor. Skulle inte förvåna mig om det dök upp en foil med struttar smirk.gif

• metallifredd

Medlem
    19 oktober, 2005 vid 16:56

det fanns ju nästan…
    Min första kite blåste man upp hälften av cellerna så den skulle starta lätt från vattnet. Den enda foil jag ägt. 1999.

• mrmille

Medlem
    19 oktober, 2005 vid 18:22

Svar till:

Ja där ser man, vart är vi på väg egentligen. Idag finns det ju LEI med briddel-linor. Skulle inte förvåna mig om det dök upp en foil med struttar smirk.gif

[/ QUOTE ]

Flysurfer har prövat att ha en uppblåsbar tube inne i canopynen för att slippa lite bridling. Det gick inge vidare med det

• cortex

Medlem
    19 oktober, 2005 vid 18:34

Jo det stämmer. Fast det var bara på en prototyp och den kom aldrig i närheten av produktion. Armin kommenterade den ungefär som ” worst crap ever” grin.gif

/Kaj(Tech)

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA