Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing parkvägen lördag

• johanw

Medlem
    8 april, 2008 vid 19:10

blir de bra så blir de av 🙂

• pjoter

Medlem
    8 april, 2008 vid 19:12

precis. kör så fort de blir vind.

• krillan82

Medlem
    8 april, 2008 vid 19:15

det kommer bli skiit bra på lördag, det är nämligen då jag ska ha min dotter och då blir det alltid kalassurf, dock inte för mig

• johanw

Medlem
    8 april, 2008 vid 19:17

@Krillan82 457137 wrote:

det kommer bli skiit bra på lördag, det är nämligen då jag ska ha min dotter och då blir det alltid kalassurf, dock inte för mig

fint ju TACK krille:wink:

• pjoter

Medlem
    8 april, 2008 vid 19:27

E de inte dags å presentera henne för dne nya spännande hobbyn som kallas hjälpa pappa surfa? inkluderar skojig kitepumpning på tid, uttrasslande av skojigt färgade linor och framförallt prova pappas vänners kameror och videokameror. Det inkluderar ju också ett mysigt mellanmål bestående av kanelgifflar och busande i sanddynerna med pappas vänner.

• krillan82

Medlem
    8 april, 2008 vid 19:31

Hon har varit med nån gång… och hon kommer bli kitare inom snart. Visade ett kort på dig pjåt då blev hon förvånad att tjejer också surfade. 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing parkvägen lördag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.