Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Parkvägen Måndag?

• lina

Medlem
    4 juli, 2005 vid 07:52

kom hit med din lyxvan så kan den parka här om du vill snålåka
    men jag måste dra vi halv 4 o hämta snubben, men häng på till LA då vet jag?

• pjoter

Medlem
    4 juli, 2005 vid 07:53

vet inte hur de blir riktigt. linus ska med ner å vindsurfa så jag vet inte hur de blir med plats.
    kan väl höras på tfn om en stund då man piggnat till å har lite koll på läget.

• kamikazekiteren

Medlem
    4 juli, 2005 vid 09:59

Jag henger med , men vart åker du Tom. Har aldrig varit på lundåkra kunne varit fint med vag beskrivning!!!!
    Anners kan du ringe 0704 95 87 33 norrbaggeren

• beckyjj

Medlem
    4 juli, 2005 vid 11:06

Hej lina!
    Antar att det va du som va nere vid parkvägen idag och surfade. Tack för att du va så snäll att du erbjöd oss att låna din kite sen grin.gif, men tyvärr va vi tvungna att åka hem frown.gif. Hoppas vi ses någon mer gång. Vet du hur veckans vindprognos ser ut?// Becky och Isabel

• eddie

Medlem
    4 juli, 2005 vid 11:53

Vilka är på Parkvägen i em?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Parkvägen Måndag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.