Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Partiska reportrar?

• nic

Medlem
    24 augusti, 2008 vid 09:35
    Milkman;493503 wrote:
    Är Ornitologer inplanterade kanske? Undrar hur man tänkte då?

Måste vara något som följt med en ballasttank från nån diktatur av misstag då såklart. Som det japanska ostronet typ fast mycket mer högljutt.

• blackadder

Medlem
    24 augusti, 2008 vid 12:30

@nic 493515 wrote:

Måste vara något som följt med en ballasttank från nån diktatur av misstag då såklart. Som det japanska ostronet typ fast mycket mer högljutt.

Ungefär som pestråttorna på 1300-talet. Dom kanske är släkt?

• sourra

Medlem
    24 augusti, 2008 vid 13:02

Jag har inget emot ornitologer, eftersom de normalt sett är vanliga människor som gillar att observera fåglar. Det är de egocentriska jävlarna som tror att deras zoofiliska läggning gör att de har monopol på naturen som jag har svårt för. Som en god vän sa:
    ”Ornitologer är en grupp som består av två olika typer av människor: De som gillar fåglar och de som gillar förbud”

• skotten

Medlem
    24 augusti, 2008 vid 13:08

well someone has to care mate… I get why they do it.. and the other half is our fault…

• sourra

Medlem
    24 augusti, 2008 vid 13:57

Banning everyone but themselves is not caring.

• skotten

Medlem
    24 augusti, 2008 vid 16:10

hahah check this out.. when this post was made, I actually mailed him, this…

http://www.hn.se/m_ka1.php?avdelning_1=178&avdelning_2=289&author=115&force_author&m=

you don’t like us do you??
    Haha..

Regards,

Tony Boyd

(Skotten)

and got this reply…

Nej, jag har verkligen inget mot er. Kitesurfing är en av de vackraste hobbies man kan tänka sig. Problemet är att ni skrämmer bort fåglarna i ett område som avsatts som en fristad just för att de ska få vara i fred.
    Det är länsstyrelsen som misskött sig.

MVH
    La rs Ro sen be rg

opinions?

• blackadder

Medlem
    24 augusti, 2008 vid 16:28

……

• gadget

Medlem
    24 augusti, 2008 vid 18:49
    skotten;493568 wrote:
    Nej, jag har verkligen inget mot er. Kitesurfing är en av de vackraste hobbies man kan tänka sig. Problemet är att ni skrämmer bort fåglarna i ett område som avsatts som en fristad just för att de ska få vara i fred.
    Det är länsstyrelsen som misskött sig.

MVH
    Lars Rosenberg

opinions?

Det var onekligen ett diplomatiskt svar!

• djevulen

Medlem
    25 augusti, 2008 vid 12:34

hörde en lite konstig sak idag angående vår vän som fått en kite i fontanellen,,,e det någon som verkligen vet att det har hänt ,,?någon som pratat med norrmännen??enligt min polare(windsurfare)så har han hör att det aldrig har hänt ,,e det någon som vet?det låter lite konstigt i mina öron,,har någon sett noteringarna från sjukan??det skulle inte förvåna mig om att allt bara e ljug

• kvabbso

Medlem
    25 augusti, 2008 vid 12:43

”- Jag vet hur folk ser på en argsint, skäggig fågelskådare som går inåt med högerdojan. ”
    Ja nått eller några slag har han ju fått, men inte tillräkligt tydligen.

• tobas

Medlem
    25 augusti, 2008 vid 12:53

Avd. Lookalike och familjen först.

• sourra

Medlem
    25 augusti, 2008 vid 13:27

Seså, ta det lugnt med personangreppen. Förr eller senare hittar ”fel” person till den här tråden och då är det svårt för oss att hävda att vi är seriösa människor. En bra sak att göra är ju att editera så att personens namn inte står någonstans i tråden. Räcker ju med att nån Googlar på hans namn för att vi ska framstå i dålig dager.

• kvabbso

Medlem
    25 augusti, 2008 vid 13:42

lika som bär?????

• kvabbso

Medlem
    25 augusti, 2008 vid 13:45

he he he he…….

• kvabbso

Medlem
    25 augusti, 2008 vid 13:50

Nu är det fastställt, gubben knarkar….
    http://home.swipnet.se/~w-69487/index2.html
    kollade vad bilden hette när jag sparade den…

egocentrikern%20

há??

behövs det sägas mer?

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Partiska reportrar?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.