Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Påsken vill gärna ha sälskap:-)
-
Påsken vill gärna ha sälskap:-)
Publicerad av jessmn på 6 april, 2009 vid 08:23Hej alla:-)
Har kollat den danska dmi och ser ut som 8m/s torsdag hoppas det håller och lite mera. Vill gärna ha kontakt med någon som har tänkt att surf torsdag eller andra dagar i påsken för som sagt är ny med att kitesurf i Sverige. Skåne spot:cool2:
Jessica
0045 30360408above_the_law svarade 16 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
yeah I am on for a surf if there is wind, lets hope for a bit of sunshine as well : )
-
Påsken är en religiös högtid då väntas helvetet för alla som inte befinner sig i kyrkan och äter ägg och sill
-
Jessmn;538980 wrote:Hej alla:-)
Har kollat den danska dmi och ser ut som 8m/s torsdag hoppas det håller och lite mera. Vill gärna ha kontakt med någon som har tänkt att surf torsdag eller andra dagar i påsken för som sagt är ny med att kitesurf i Sverige. Skåne spot:cool2:
Jessica
0045 30360408Klart du ska få SÄLskap
-
Nej det låter inte gott med Choklad och sill:-)) men sill och snaps…
-
Jessmn;538980 wrote:Hej alla:-)
Jessica
0045 30360408Hej Jessica,
vi är ett helt gäng som är inne på att dra till Klitmöller eller N Vörupur/Bunkers etc. Jag tycker i o f s att prognosen ser lite för tveksam ut ännu så länge. Kan ev bli bra vågsurf men vinden är på gränsen både vad gäller riktning och styrka… Tror Martin redan har bokat stuga, men beror på prognos som sagt…
Vi är:
Nicco Fredrik Schiller
Martin Ericsson
Lukas ?
Alexander Jansson ”Rusiak”
Mathieu Turries
Nils Heuman
Neven Zoric
mfl.Facebook???
http://www.facebook.com/inbox/readmessage.php?t=1009554413786 -
Tjena, klitmöller låter ball =) hur mycket plats finns det? =)
-
Tack för inbjudan men jag skall hem till min familj i Sverige i påsken…skall själv til Agger i Jylland 24-26 april super gott ställe att kitesurf….Klitmøller er til bølge surf jag är inte till
vågor ännu:-))Trevlig resa
-
Jessmn;539184 wrote:Tack för inbjudan men jag skall hem till min familj i Sverige i påsken…skall själv til Agger i Jylland 24-26 april super gott ställe att kitesurf….Klitmøller er til bølge surf jag är inte till
vågor ännu:-))Trevlig resa
Ahhha,
läste visst inte sista raden om att det var i Skåne du ville ha sällskap. Eftersom du skrev enl DMI o s v så blev jag lite förvirrad:-). Sorry…. -
hildingdude;539177 wrote:Tjena, klitmöller låter ball =) hur mycket plats finns det? =)
Vet inte. Kolla med Martin
Logga in för att svara.