Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Påsken vill gärna ha sälskap:-)

• Påsken vill gärna ha sälskap:-)

Publicerad av jessmn på 6 april, 2009 vid 08:23

Hej alla:-)

Har kollat den danska dmi och ser ut som 8m/s torsdag hoppas det håller och lite mera. Vill gärna ha kontakt med någon som har tänkt att surf torsdag eller andra dagar i påsken för som sagt är ny med att kitesurf i Sverige. Skåne spot:cool2:

Jessica
    0045 30360408

above_the_law svarade 16 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • skotten

Medlem
    6 april, 2009 vid 08:25

yeah I am on for a surf if there is wind, lets hope for a bit of sunshine as well : )

• vogon-jeltz

Medlem
    6 april, 2009 vid 15:21

Påsken är en religiös högtid då väntas helvetet för alla som inte befinner sig i kyrkan och äter ägg och sill

• skotten

Medlem
    6 april, 2009 vid 16:07

hahah well unless they are chocolate : ) mmmm chocolate….

• vogon-jeltz

Medlem
    6 april, 2009 vid 17:52

Fuck man choklad sill kan ju inte va gott 🙂

• kvabbso

Medlem
    7 april, 2009 vid 06:55
    Jessmn;538980 wrote:

Har kollat den danska dmi och ser ut som 8m/s torsdag hoppas det håller och lite mera. Vill gärna ha kontakt med någon som har tänkt att surf torsdag eller andra dagar i påsken för som sagt är ny med att kitesurf i Sverige. Skåne spot:cool2:

Jessica
    0045 30360408

Klart du ska få SÄLskap

• jessmn

Medlem
    7 april, 2009 vid 06:56

Nej det låter inte gott med Choklad och sill:-)) men sill och snaps…

• jessmn

Medlem
    7 april, 2009 vid 06:58

Låter härligt…..

Jessica.-)

• above_the_law

Medlem
    7 april, 2009 vid 07:18
    Jessmn;538980 wrote:

Jessica
    0045 30360408

Hej Jessica,

vi är ett helt gäng som är inne på att dra till Klitmöller eller N Vörupur/Bunkers etc. Jag tycker i o f s att prognosen ser lite för tveksam ut ännu så länge. Kan ev bli bra vågsurf men vinden är på gränsen både vad gäller riktning och styrka… Tror Martin redan har bokat stuga, men beror på prognos som sagt…

Vi är:
    Nicco Fredrik Schiller
    Martin Ericsson
    Lukas ?
    Alexander Jansson ”Rusiak”
    Mathieu Turries
    Nils Heuman
    Neven Zoric
    mfl.

Facebook???
    http://www.facebook.com/inbox/readmessage.php?t=1009554413786

• hildingdude

Medlem
    7 april, 2009 vid 07:26

Tjena, klitmöller låter ball =) hur mycket plats finns det? =)

• jessmn

Medlem
    7 april, 2009 vid 07:47

Tack för inbjudan men jag skall hem till min familj i Sverige i påsken…skall själv til Agger i Jylland 24-26 april super gott ställe att kitesurf….Klitmøller er til bølge surf jag är inte till
    vågor ännu:-))

Trevlig resa

• above_the_law

Medlem
    7 april, 2009 vid 08:13
    Jessmn;539184 wrote:
    Tack för inbjudan men jag skall hem till min familj i Sverige i påsken…skall själv til Agger i Jylland 24-26 april super gott ställe att kitesurf….Klitmøller er til bølge surf jag är inte till
    vågor ännu:-))

Trevlig resa

Ahhha,
    läste visst inte sista raden om att det var i Skåne du ville ha sällskap. Eftersom du skrev enl DMI o s v så blev jag lite förvirrad:-). Sorry….

• above_the_law

Medlem
    7 april, 2009 vid 08:14
    hildingdude;539177 wrote:
    Tjena, klitmöller låter ball =) hur mycket plats finns det? =)

Vet inte. Kolla med Martin

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Påsken vill gärna ha sälskap:-)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.