Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Patrik Diethelm börjar med mat

  • aronh

    Medlem
    18 februari, 2012 vid 18:53

    Steget mellan brädor och mat kanske inte är så stort som man kan tro.

  • kapten-k

    Medlem
    18 februari, 2012 vid 22:28

    Tänkte jag skulle kolla hans sida igår, och hamnade oxå där! Känns som han glömt att betala för sitt domännamn

  • dude

    Medlem
    19 februari, 2012 vid 20:58

    Det verkar som att Patrik har det jobbigt som nytt märke utan finansiell styrka som etablerade märken. Både lovande vågseglaren Dany Bruch gick 2011 över till Starboard och freestylevärldsmästaren(!!!) Steven Van Broeckhoven har nu 2012 gått över till JP.

    Jag undrar vad som händer med märket nu. Jag har inte hört mycket mer av dess udda setup av vågfenor trailer fin. Deras freestylebräda lär ha vart bästa av alla på pop och rotationer men inte lika förlåtande som t ex Fanatics (har jag för mig det var).

    Vad har Patrik Boards för team i år??? Jag tycker det är intressant att mindre märken med nya idéer finns men det verkar inte riktigt som de kan leva ett så aktivt liv som de skulle vilja.

  • bicless

    Medlem
    19 februari, 2012 vid 21:27

    Hemsidan är nog en teknisk miss. Jag mailar med Karin och Patrik regelbundet då vi är importör och därifrån är det bara positive tongångar.

    De har ju valt lägga sig i ett dyrare segment med dyra material så konkurrerar ju inte riktigt med mainstream.

    Sen hur attan de skall hinna med alla ÅF och importörsfrågor och samtidigt hinna segla så mycket som de gör har jag svårt att fatta. De andra märkena har ju ofta en person som bara jobbar med sådana frågor.

  • svenne

    Medlem
    19 februari, 2012 vid 21:39

    …och en annan får ju göra allt själv och inte blir det någe surfa heller.
    Fast jag har en hemsida, som inte säljer konservburkar. 🙂
    (och surfa nu inte med nån sunkig gammal IE, använd en modern browser för tusan)

  • larsd

    Medlem
    19 februari, 2012 vid 22:34
    dude;681903 wrote:
    Det verkar som att Patrik har det jobbigt som nytt märke utan finansiell styrka som etablerade märken. Både lovande vågseglaren Dany Bruch gick 2011 över till Starboard och freestylevärldsmästaren(!!!) Steven Van Broeckhoven har nu 2012 gått över till JP.

    Jag undrar vad som händer med märket nu. Jag har inte hört mycket mer av dess udda setup av vågfenor trailer fin. Deras freestylebräda lär ha vart bästa av alla på pop och rotationer men inte lika förlåtande som t ex Fanatics (har jag för mig det var).

    Vad har Patrik Boards för team i år??? Jag tycker det är intressant att mindre märken med nya idéer finns men det verkar inte riktigt som de kan leva ett så aktivt liv som de skulle vilja.

    Förutom Karin och Patrik själva tror jag teamet det ser ut så här på slalom/race:
    Andrea Cucchi
    Ludovic Jossin
    Gunnar Asmussen
    Maciek Rutowski
    Lena Erdil
    Paulo dos Reis (formula)

  • dude

    Medlem
    20 februari, 2012 vid 12:14
    LarsD;681908 wrote:
    Förutom Karin och Patrik själva tror jag teamet det ser ut så här på slalom/race:
    Andrea Cucchi
    Ludovic Jossin
    Gunnar Asmussen
    Maciek Rutowski
    Lena Erdil
    Paulo dos Reis (formula)

    Okay. Men har de våg- och freestyleteam också?

  • larsd

    Medlem
    20 februari, 2012 vid 17:41

    Nu är den on-line igen!

    Har dålig koll på wave och freestyle men …
    Steffi Wahl, wave iaf

  • svensson61

    Medlem
    21 februari, 2012 vid 14:40

    i freestyle är det bland annat

    Julien Mas F7
    bastien Rama F109

    Kan bara säga att freestyleplankan är grym, till och med gubbe på över 50 har lärt sig vulcan 🙂

  • bicless

    Medlem
    21 februari, 2012 vid 21:18

    Karin meddelade att det var nått problem i Italien som trollat runt ett antal hemsidor, tydligen inte specifikt för just PB.

  • jesper-b

    Medlem
    21 februari, 2012 vid 22:28

    Vilken soppa!

    /JB

  • kapten-k

    Medlem
    21 februari, 2012 vid 23:45
    Svenne;681906 wrote:
    …och en annan får ju göra allt själv och inte blir det någe surfa heller.
    Fast jag har en hemsida, som inte säljer konservburkar. 🙂
    (och surfa nu inte med nån sunkig gammal IE, använd en modern browser för tusan)

    Väldigt trevlig sida oxå! Du får börja shape:a slalom och speed brädor!

  • svenne

    Medlem
    22 februari, 2012 vid 09:14
    Kapten K;682032 wrote:
    Väldigt trevlig sida oxå! Du får börja shape:a slalom och speed brädor!

    Tack. Har dessutom fått hover-effekten att fungera i iPhone. 🙂

  • jesper-b

    Medlem
    22 februari, 2012 vid 09:17
    Kapten K;682032 wrote:
    Väldigt trevlig sida oxå! Du får börja shape:a slalom och speed brädor!

    Nej, Svenne ska varken fixa med sin iphone, hemsida eller shapa brädor, i vart fall inte nu – han ska montera motor i min buss!

    Ut härifrån Svenne, du har inte tid.

    /JB

  • svenne

    Medlem
    22 februari, 2012 vid 09:26

    F’låt.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Patrik Diethelm börjar med mat

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.