Senaste nytt Forums Stand Up Paddleboard PFD? Någon som fixat?

• PFD? Någon som fixat?

Publicerad av robin201 på 22 maj, 2013 vid 09:05

Har funderat ett tag på att skaffa uppblåsbar flytväst. Tävlingar som Seamasters och liknande kräver att man har flytväst. Jag är tänker näsmast på den varianten som sitter i en sexig midjeväska… Någon som har en och kan dela med sig erfarenheter?

robin201 svarade 12 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • thehenrik

Medlem
    28 maj, 2013 vid 20:34

@robin201 710776 wrote:

Har funderat ett tag på att skaffa uppblåsbar flytväst. Tävlingar som Seamasters och liknande kräver att man har flytväst. Jag är tänker näsmast på den varianten som sitter i en sexig midjeväska… Någon som har en och kan dela med sig erfarenheter?

Tjena! Hur funkar en sådan? Blåser den upp sig när man trillar i eller måste man aktivera den själv? Vore ju ganska trist om den blåste upp sig i onödan…

Henrik F

• mr_soft

Medlem
    11 juli, 2013 vid 21:03

()/&%¤#

• robin201

Medlem
    22 juli, 2013 vid 20:39

Man aktiverar den själv. Tänkte det kunde vara bra när leashen fastnat i bogpropellern på någon finlandsfärja men man fortfarande har 2sekunders närvaro…
    Jag köpte hursomhelst en Mokke väst. Mer om den senare men jag är grymt nöjd!

• robin201

Medlem
    24 juli, 2013 vid 10:09

http://sthlmsup.blogspot.se

Här är lite om flytvästar och Mocke.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA