Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Pics Apelviken söndag

• jezaja

Medlem
    31 juli, 2007 vid 08:13
  • stebe

Medlem
    31 juli, 2007 vid 08:27

Goa bilder! 🙂

Som sagt många var vi i Läjet.. men det levererade som vanligt

• sourra

Medlem
    31 juli, 2007 vid 08:27

Tjusigt! Nicco ser ut som Nick Nolte på den bilden =) Noterar att han har trimmet nere vid loopen. Är det på Best-kiten som det är så?

• jezaja

Medlem
    31 juli, 2007 vid 08:34

@sourra 401569 wrote:

Tjusigt! Nicco ser ut som Nick Nolte på den bilden =) Noterar att han har trimmet nere vid loopen. Är det på Best-kiten som det är så?

Hehe tyckte den såg lite rå ut med allt vatten som ramlade förbi 🙂
    Nej, tror det är stopperballen som han satt där nere kanske, för depowerstrapen hänger ner också. Testade en waroo 07 11a, skön kite med gött häng. Lite mjukare än min shockwave i svängarna.

• sourra

Medlem
    31 juli, 2007 vid 08:58

Ahh, sanning. Ser ju strapen nu när du säger det. Mjuk i svängarna säger du? Jag vill ju ha hårda tag, precis som på bastuklubben!

• nundy

Medlem
    31 juli, 2007 vid 15:25

Man blev ju rätt deprimerad när man åkte förbi med X2000 idag vid 11.45 med utrustningen på hatthyllan. Var det gött eller?

• hovang

Medlem
    31 juli, 2007 vid 23:50

Fina bilder! I skåne har vi också vind men ni verkar ju ha sol.. själv tog jag fram 6mm våtdräkten idag för det var så satans kallt

• sourra

Medlem
    1 augusti, 2007 vid 05:07

@Hovang 401774 wrote:

Fina bilder! I skåne har vi också vind men ni verkar ju ha sol.. själv tog jag fram 6mm våtdräkten idag för det var så satans kallt

…och själv körde jag i boardies och rash guard igår. Varmt och gött.

• wakenils

Medlem
    1 augusti, 2007 vid 07:39

@sourra 401781 wrote:

…och själv körde jag i boardies och rash guard igår. Varmt och gött.

det var det inte nej (o då körde jag ändå shorty)… men nu har limmet torkat på min semidry så nu slipper jag frysa mer

• sourra

Medlem
    1 augusti, 2007 vid 07:55

@WakeNils 401806 wrote:

det var det inte nej (o då körde jag ändå shorty)… men nu har limmet torkat på min semidry så nu slipper jag frysa mer

Våga vara lönnfet, det var på land det var kallt. På/i vattnet var det som en het källa fast utan fislukt. Och lite svalare.

• jezaja

Medlem
    1 augusti, 2007 vid 08:17

@WakeNils 401806 wrote:

Tom jag körde shorty igår, riktigt varmt och gott. Har du satt något nytt?

• wakenils

Medlem
    1 augusti, 2007 vid 08:49

Du kanske körde lite tidigare på dan när solen fortfarande var uppe?

Jag har blivit en jävel på att ha av mina chickenlooplinor så jag la halva tiden på att trimma in rätt längd igår
    Idétorka på trick o har inte kört urkrokat på ett tag… Självdå?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Pics Apelviken söndag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.