Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Pics Apelviken söndag
-
Pics Apelviken söndag
Publicerad av jezaja på 31 juli, 2007 vid 08:12Sjukt lite folk, vi kanske var tio kitare totalt under hela dagen?
Blåste perfekt riktning för apelviken. Var alla i läjet av gammal vana eller bara trötta av flera dagars kiting på rad 🙂Här är iaf lite ”kiteporträtt” mot kvällningen då jag inte orkade köra mera.
Alla bilderna finns här:
http://oskar.edespong.se/foto/v/surf/070729_apelviken/wakenils svarade 17 år, 9 månader sedan 6 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Goa bilder! 🙂
Som sagt många var vi i Läjet.. men det levererade som vanligt
-
Tjusigt! Nicco ser ut som Nick Nolte på den bilden =) Noterar att han har trimmet nere vid loopen. Är det på Best-kiten som det är så?
-
@sourra 401569 wrote:
Tjusigt! Nicco ser ut som Nick Nolte på den bilden =) Noterar att han har trimmet nere vid loopen. Är det på Best-kiten som det är så?
Hehe tyckte den såg lite rå ut med allt vatten som ramlade förbi 🙂
Nej, tror det är stopperballen som han satt där nere kanske, för depowerstrapen hänger ner också. Testade en waroo 07 11a, skön kite med gött häng. Lite mjukare än min shockwave i svängarna. -
Ahh, sanning. Ser ju strapen nu när du säger det. Mjuk i svängarna säger du? Jag vill ju ha hårda tag, precis som på bastuklubben!
-
Man blev ju rätt deprimerad när man åkte förbi med X2000 idag vid 11.45 med utrustningen på hatthyllan. Var det gött eller?
-
Fina bilder! I skåne har vi också vind men ni verkar ju ha sol.. själv tog jag fram 6mm våtdräkten idag för det var så satans kallt
-
@WakeNils 401806 wrote:
det var det inte nej (o då körde jag ändå shorty)… men nu har limmet torkat på min semidry så nu slipper jag frysa mer
Våga vara lönnfet, det var på land det var kallt. På/i vattnet var det som en het källa fast utan fislukt. Och lite svalare.
-
Du kanske körde lite tidigare på dan när solen fortfarande var uppe?
Jag har blivit en jävel på att ha av mina chickenlooplinor så jag la halva tiden på att trimma in rätt längd igår
Idétorka på trick o har inte kört urkrokat på ett tag… Självdå?
Logga in för att svara.