Senaste nytt › Forums › Övriga › Off Topic › Pistols at dawn
-
Pistols at dawn
Publicerad av alex_ på 7 januari, 2007 vid 21:22Såg tråden på ett annat forum, delar med mig här…
calle_b svarade 17 år, 9 månader sedan 7 Medlemmar · 28 Svar -
28 Svar
-
Va ?!?!
De låter som något Harry Potter spel lr något….legalisera duelleringar, Huuu :S
fattar zero
Du får nog förklara lite mer för den tröge !
-
där ser man lite grad av mognad, när någon säger duellering kan ajg itne säga att harry potter är det första jag tänker på haha
-
@Herodude 358099 wrote:
där ser man lite grad av mognad, när någon säger duellering kan ajg itne säga att harry potter är det första jag tänker på haha
Jaaa du tänker förstås på någon tecknad/animerad barnfilm du har sett nyligen med far å mor din! 😉
Ahaaaaa… När du tänker på duellering, så tänker du på din favoritserien, Pokémon!!
-
Det jag tänkte på var mer seriöst tilltaget. En duell på stängd gata (gärna en dammig en utanför en saloon eller något schysst ölhak iallafall. Schysst sätt att lösa en konflikt på, som sagt, om båda är med på det =) ofrivilliga dueller har vi ju faktiskt på tok för gott om här i sverige.
Säg att du gör dig ovän med någon (som kanske har en bättre pokemon än du…… 😉 )
-
Så kan ni göra upp oberoende av era små fantasidjur. Du skjuter honom eller han skjuter dig, svårare än så är det inte. Som sagt, det fanns en tid då män var män och inte pojkar som tror på pokémon
-
Jahaaa…..Du försöker fixa lag till paintballkrig!?!?
lr något
-
@jonaish 358110 wrote:
Jaaa du tänker förstås på någon tecknad/animerad barnfilm du har sett nyligen med far å mor din! 😉
Ahaaaaa… När du tänker på duellering, så tänker du på din favoritserien, Pokémon!!
ska jag vara ärlig har jag ingen koll på pokemon, inte sett skiten..
men det är tur att du har det så du har kollen på detvad tycker du om bäst då? harry potter eller pokemon? hahaha
-
@Herodude 358710 wrote:
ska jag vara ärlig har jag ingen koll på pokemon, inte sett skiten..
men det är tur att du har det så du har kollen på detvad tycker du om bäst då? harry potter eller pokemon? hahaha
Hmmm…pokemon porr helt klat 😀 mummms…
Sluta ljug nu lilla gubben! Jag vet att du går upp tidigt varje dag innan du går till dagis för att se på lattjo lajban….
…..ååå det är inget fel med det när man är i din ålder!!
Vilken figur gillar du bäst då? Är det Pikachu lr va han heter?
-
Jonas snälla kan inte du gå med i en duell… Nobody likes u any way
-
@Krillan82 358823 wrote:
Jonas snälla kan inte du gå med i en duell… Nobody likes u any way
ååå va du är rolig…snäll kom med något bra lr va tyst!!!
Diskussionen ‘Pistols at dawn’ är stängd för nya svar.