Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Pix 2008
-
Pix 2008
Publicerad av kirre på 4 februari, 2009 vid 09:14Har haft så rutten lina här nere nu så det har inte gått att tanka upp bilder för årets kitebild förrån häromdagen och då car det för sent…..
Så lägger upp några här istället så får ni säga vad ni tycker.
En liten samling från några sessioner under 2008..
Alltid soliga hälsningar 🙂
Kirre
kirre svarade 16 år, 2 månader sedan 11 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Andy*
Gäst4 februari, 2009 vid 09:36Feeet boardoff!
-
Precis vad man behöver för att börja misstrivas ordentligt här hemma i Sverige. Trevliga bilder! Kanske lite mycket motljus.
-
Vet att det blir mycket motljus…
Men det är ju alltid klart här när det är vind och en helblå himmel är lite tråkig , på bild ;).
Så det har blivit mycket motljus, ska skärpa till mej 🙂
Här kommer några till med inte bara motljus, alla utom skimmen är tagna på nyårsaftonen, kolla den himmeln, det spelar liksom ingen roll vad åkaren gör med den bakrunden 😉
Alltid soliga hälsningar 😉
Kirre
-
Mycket bra bilder. Proffisgt värre. Nån som är lite väl mycket dinglade i himmlen bara. Saknar refernes till marken/havet. Men det är ju min personliga åsikt. Men snyggt fotat och bra skärpa..
-
Tackar så mycket.
Bilderna är tagna, dels ute i El Gouna och dels ute på öarna på safarin.
Ha det bäst nu
Kirre
-
kirre;528746 wrote:Tackar så mycket.
Bilderna är tagna, dels ute i El Gouna och dels ute på öarna på safarin.
Ha det bäst nu
Kirre
jäligt skönt att det är typ dit man ska nu då^^
UNDERBARA bilder btw
-
Tycker mig känna igen mig på bilderna… Fan va gött d va
//Martin
-
Hello Kirre,
Ser ju riktigt najs ut juh! Kommer neråt i början av mars. Hoppas vi ses lite då! Blir nog ingen trip, utan bara hänga i El Gouna.
Ha det gott,
Lina -
awesome pics, and hell I gotta say it makes me itch for summer again!
-
Kul att ni tycker om dom.
And skotten it is winter down here now, and sure it is itching for summer ;), freezing here now, water temeratures is down at 22 degrees now and i am using my 7 mm suite…..
Har en safari som ska ut den 17 mars, några som är sugna på att hänga med, blir en vecka full av surf, beachpartyn, några lite större downwinds och kylen är full med iskalla öl…
Alltid soliga hälsningar
Kirre
Logga in för att svara.