Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Polisen klippte avspärrningen till surfclubklagham
-
Polisen klippte avspärrningen till surfclubklagham
Publicerad av rambo_johnson på 6 augusti, 2004 vid 15:53Hörde från en dam som brukade rasta hunden i klagshamn, att snuten hade varit där o klippt upp avspärrningen som dom jevla windsurfnissarna har satt upp för att hindra oskyldiga stackars tanter o kitesurfare för att komma in på deras förjugna mark.
Bra tryck där idag 7-11 M/s SO nu har dom jävlarna satt upp skiten igen!!! så imorrn blir det väl till o ringa snuten igen.
yrv svarade 20 år, 9 månader sedan 11 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
haha, THIS MEANS WAR (med ett läsp, alá Duffy Duck) Upp på barrikaderna Hugo!
-
today I think I’m gonna kill me a windsurfer…
/dryga dedde -
var vind där idag redna vid 12 tiden, vi var ett gäng typ
-
Är där inga vuxna som kan ta hand om dom verkar ju vara helt ute och turnerar. Man kan inte ha samlat alla idioter på ett och samma ställe någon måste ju vara vuxen och kunna bete sig som en sådan eller?
-
ja droppa en line på konfen mä…hehe
-
Varför drar vi inte bara dit ett gäng och kör, dom kan ju inte göra nånting!?
-
vi var nog 7-8 st där idag, ingen som sa något mig veterligen. problemet var bara att vattnet som dom säger sig arrendera av malmö stad, inte användes till surfing eftersom d blåste ”fel” håll så dom var utanför o tramsade.
-
Hugo du har helt rätt i sak, men jag tror att detta är fel metod! Ett beslut mot kite i negativ riktning, vilket den här typen av demonstrationer kan leda till, kan få ödesdigra konsekvenser för sporten i stort! Köp hellre en blomsterkvast till styrelsen i vindsurfingklubben som plåster på såren och fråga varför kite är ett sådant hot mot dem! Inte lika häftig metod, men garanterat effektiv i länsstyrelsens ögon! Mvh Bengt N
Silence the violence! -
det blev ganska många timmar kört. tanten påstod att det stod om bråket i dagens metro oxå, men har int hittat d med mitt dö slöa modem än. (hittat: sid 6, längst ner)
för övrigt har jag satan ta mig ont i trampdynorna efter alla jävla stenhelvetar i khamn idagTror bara surfarna är avundsjuka för att vi har så mycket roligare. Man såg ju bara alla i publiken idag vem d var dom var intresserade av. Vapnet är nog bara att uppföra sig väl, o d gjorde vi alla idag.
Logga in för att svara.