Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing PORTADE FRÅN HABO…

  • kaiser

    Medlem
    14 juli, 2005 vid 08:52

    Då får vi börja hävda allemansrätten där oxå.
    Nä men ärligt, vi borde få lomma kommun att fixa en riggningsyta söder om grusvägen ca 200 m längre norrut. där kan man hålla till d dagarna då det är mycket badgäster och då det blåser nv.

  • annas

    Medlem
    14 juli, 2005 vid 09:17

    Det skulle var det bästa

  • rocco

    Medlem
    14 juli, 2005 vid 09:55

    Det gäller till o sköta sig ordentligt så att vi inte får förbud på våra spots. crazy.gif

  • skejtar_henke

    Medlem
    14 juli, 2005 vid 10:36

    Ok då gör vi så här. Den som kör på fel ställe får spö… Nä men allvarlig så få vi skärpa oss ordentligt. Vi vill ju inte förlora habo. Det vore jeevligt trist.
    Kommer ju alltid vara campande och badande gäster som går först. Det är ju dom som är mickes levebröd. Vi är ju faktiskt bara gäster. Så vi fåf verkligen tänka oss för.

    Kanske nästan skita i och åka när det är badande och nordväst för då är det svårt att hålla dig på rätt sida. För jag var fan på fel sida jag med.
    eller så kör vi på naken badet… hahahahaha

  • sidpiraya

    Medlem
    14 juli, 2005 vid 10:42

    naken badet är bra, trevliga människor som blir skit glada när man kommer så att de kan vissa upp sig

  • matthias

    Medlem
    14 juli, 2005 vid 10:49

    Pratade med Micke precis, händer det något mer är vi smoked. idag åker jag ner och sätter upp en fet skylt som förklarar vikten av att vi inte åker inom markerat område som även kommer markeras med fler bojar. kraven från micke var att en stor skylt (som klart och tydligt beskriver att man inte får köra innanför markerat område) sätts upp och att fler och betydligt större bojar placeras i vattnet. Därför måste vi helt enkelt ge upp habo under sommaren eller gå ihop och köpa några bojar som kostar en del pengar ~500kr styck.

  • golvplankan

    Medlem
    14 juli, 2005 vid 11:11

    Svar till:


    eller så kör vi på naken badet… hahahahaha

    [/ QUOTE ]

    Ja du hade ju som mål att köra naket en dag ^^

  • skejtar_henke

    Medlem
    14 juli, 2005 vid 11:16

    ja så man kan röva ordentligt när man kör.. Men ärligt så får vi hjälpas åt allihopa att ha lit ordnig. Det är ju inte många månader om året vi behöver hålla oss i skinnet. Snart är det ruggigt och kallt och gött igen.

  • brickan

    Medlem
    14 juli, 2005 vid 11:27

    Vad sägs om att sätta upp bojar på led med kanske en meter emallen då behöver dom ju inte vara så stora och det markerar bra.
    dessa bojar kostar ju mindre och kan sättas på en lina.

  • matthias

    Medlem
    14 juli, 2005 vid 11:29

    jag köper ett gäng sånna idag på biltema så ser vi vad han säger..

  • brickan

    Medlem
    14 juli, 2005 vid 11:35

    härligt annars får vi gå ihopp och köpa ett jävla gäng.

  • kaiser

    Medlem
    14 juli, 2005 vid 11:50

    Skriv vad du köpt, bild o lite sånt så sätter vi nog alla in en liten slant på dit konto

  • rambo_johnson

    Medlem
    14 juli, 2005 vid 12:50

    fan habo suger endå, skit samma, jag har endå SECRET SPOT…

  • pjoter

    Medlem
    14 juli, 2005 vid 13:32

    kanon att du åker och köper!
    klart vi delar på pengarna för bojar.

    hur går det med skylt? jag har fått erbjudande från mrmille att han kan sponsra oss med en riktig skylt om vi fixar karta och säger va det ska stå på den. jag tycker det låter som en kanonide om vi kan få en lite proffsigare skylt.

  • matthias

    Medlem
    14 juli, 2005 vid 13:58

    Jag sprayar en plywoodskiva så länge med nårra utklippta wordbokstäver. Skylten måste vara STOR och budskapet TYDLIGT. kite innanför markerat område är FÖRBJUDET! överträdelse innebär TOTALT KITEFÖRBUD i habo

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing PORTADE FRÅN HABO…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.