Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing portugal lapoint

• m3lk3r

Medlem
    15 augusti, 2010 vid 16:09

Jepp, är där från 7 september och två veckor framåt. Jag är inte så grym på vågsurfing (utan vind..) så jag och en polare slog till med combopaketet.

Om jag får tid över så kanske jag drar ner till Gunicho och vindsurfar, det är ju trots allt lite roligare 😉

• dawwg

Medlem
    15 augusti, 2010 vid 16:17

fan va soft! så ses vi där. jag har bokat camp på lapoint från den 30 aug till den 6 september, men tar nog en vecka till efter den första.

• m3lk3r

Medlem
    15 augusti, 2010 vid 17:18
    dawwg;625855 wrote:
    fan va soft! så ses vi där. jag har bokat camp på lapoint från den 30 aug till den 6 september, men tar nog en vecka till efter den första.

Gör det för annars missar du ju mig precis 😉

Åker du dit med polare eller själv?

• dawwg

Medlem
    15 augusti, 2010 vid 18:54

haha! jag åker dit med en polare, men han åker hem efter en vecka. så efter det är jag där nere ensam. alltid gött med surfsällskap!

• earl-grey

Medlem
    16 augusti, 2010 vid 20:23

Hälsa Guincho:wink:
    Bodde precis intill i tre år. Det sjuka är att då vindsurfade jag inte, eller rättare sagt jag började vindsurfa i Portugal men jag fick hålla mig till lite snällare ställen så Guincho har jag aldrig fått prova.
    Mina pojkar gick i vågsurfingskola och då det inte var vågor någon annanstans de veckorna så tog lärarna dem till Guincho. Det var tufft värre, tog 7-8 dagar innan de red sin första våg.
    Lycka till!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing portugal lapoint

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.