Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Pratade med jultomten…

  • Pratade med jultomten…

    Publicerad av klang på 11 december, 2007 vid 13:48

    … och han avslöjade precis att han sett två stycken F1-Falcon 26+30 i säcken i år :-P. Dock har han problem med släden för det är så attans dåligt med snö på Hawaii…

    getwet svarade 16 år, 4 månader sedan 18 Medlemmar · 31 Svar
  • 31 Svar
  • tbsurf

    Medlem
    11 december, 2007 vid 14:33

    Ooooh..fina grejjer det där. Kommer 2st till mej också.. 27 och 25cm, men mina åker via nya zeeland för att bli inslipade i boxen på en ny och fin speedbräda.. 🙂

    Ny uppdaterad gps från Gustav har redan kommit..

    :santa:

  • tobhed

    Medlem
    11 december, 2007 vid 18:13
    tbsurf;433635 wrote:
    Ooooh..fina grejjer det där. Kommer 2st till mej också.. 27 och 25cm, men mina åker via nya zeeland för att bli inslipade i boxen på en ny och fin speedbräda.. 🙂

    Ny uppdaterad gps från Gustav har redan kommit..

    :santa:

    Ohh, finbräda på gång mao. Vilka storlekar?

  • klang

    Medlem
    11 december, 2007 vid 20:22

    @tbsurf 433635 wrote:

    Ooooh..fina grejjer det där. Kommer 2st till mej också.. 27 och 25cm, men mina åker via nya zeeland för att bli inslipade i boxen på en ny och fin speedbräda.. 🙂

    Ny uppdaterad gps från Gustav har redan kommit..

    :santa:

    Oj oj oj… låter som en kul-jul 🙂

  • pugge

    Medlem
    11 december, 2007 vid 21:08
    tbsurf;433635 wrote:
    Ooooh..fina grejjer det där. Kommer 2st till mej också.. 27 och 25cm, men mina åker via nya zeeland för att bli inslipade i boxen på en ny och fin speedbräda.. 🙂

    Ny uppdaterad gps från Gustav har redan kommit..

    :santa:

    Inga ursäkter nu då med 50 knops segel å superbräda:wink: Kul med nya pryls.

  • jester

    Medlem
    11 december, 2007 vid 22:00

    Har nog råkat beställa en ny bräda jag med. Blir en Warp Slalom 62 för att täcka hålet mellan min 80-litare och min 105:a…

  • kele

    Medlem
    11 december, 2007 vid 22:15

    Pratade också med tomten. Fick en örfil…sen mumlade han nåt om 2007 och rekordshopping eller nåt.

    /Kele

  • filipl

    Medlem
    12 december, 2007 vid 08:50

    tomten kom tidigt till mig i år med en Falcon F1 30 cm och en 34 cm, så bristen på snö borde inte vara något problem…Har dock inte hunnit prova dem ännu.

    Det vore kul att höra från er som vet: hur känns dessa fenor? Vad tycker ni om dem?

    Filip

  • bjornen

    Medlem
    12 december, 2007 vid 15:34

    Ni som har bra kontakt med :santa: kan väl kolla om det är en bräda och rigg på ingående ? Tror inte det men man kan ju alltid hoppas…..Föresten hur får man tag i honom skulle behöva prata allvar….:mad2:

  • getwet

    Medlem
    12 december, 2007 vid 15:55

    Vad konstigt, tomten har redan varit hos mig, visar därför bild som jag tog på tomten och vad jag fick. Tomten har lovat att snarast återkomma med ytterligare ett paket som saknades…….Men så är man också världens snällaste:wink:

  • tobhed

    Medlem
    12 december, 2007 vid 16:36

    Getwet, dina fenor och brädor ser bra ut, men ditt segel (sista bilden) ser inte optimalt ut för tuffa förhållanden.

  • andersbq

    Medlem
    12 december, 2007 vid 16:37

    Var har du fått tag på det fotot av min fru???

  • budda

    Medlem
    12 december, 2007 vid 17:07

    kan du inte slita upp dom ur fodralen så man får se hur dom ser ut!!!

  • Knatte

    Gäst
    12 december, 2007 vid 17:14

    @BUDDA 433798 wrote:

    kan du inte slita upp dom ur fodralen så man får se hur dom ser ut!!!

    På tjejen eller fenorna ??:tongue:

  • bjornen

    Medlem
    12 december, 2007 vid 17:14

    @getwet 433784 wrote:

    Vad konstigt, tomten har redan varit hos mig, visar därför bild som jag tog på tomten och vad jag fick. Tomten har lovat att snarast återkomma med ytterligare ett paket som saknades…….Men så är man också världens snällaste:wink:

    Aha nu fattar jag…du är ju en snäll kille men detta går att förklara ! Du “känner”(på) tomtens fru ser jag, inte konstigt att du får prylarna som du vill ha. Hoppas bara att han inte läser konfen och ser den bilden.

  • budda

    Medlem
    12 december, 2007 vid 17:24

    skulle jag be getwet om att slita av fru tomtes kläder!?
    Jag skulle aldrig be om något sådant så nära jul.
    Jag väntar ju klappar jag med. men snart är det den 25 då får vi hppas hom visas utan fodral!!!!!

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Pratade med jultomten…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.