Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Premiär i år?

  • Premiär i år?

    Publicerad av endy på 8 mars, 2003 vid 21:00

    Så, ska vi ta och skilja agnarna från vetet? wink.gif
    Nu när graderna stiger och vinden börjar komma från väst igen!

    Upp till bevis, själv kryssar man i alternativ ett! (det gäller Sverige förstås wink.gif)

    anonym-anvandare svarade 21 år, 3 månader sedan 13 Medlemmar · 19 Svar
  • 19 Svar
  • gurra1978

    Medlem
    8 mars, 2003 vid 21:15

    Fan vad bra ni har det där på västkusten. Våren kommer tidigt till er, ni har ett stort hav med bra vindar från väst och isen släpper tidigt. Om jag bara hade öppet vatten nära så skulle jag haft premiär för länge sedan.

  • logo

    Medlem
    8 mars, 2003 vid 21:17

    sitter pa Corky´s , corralejo…
    Cottillo imorgon….

  • lars_k

    Medlem
    8 mars, 2003 vid 21:23

    Fick tyvärr kryssa i sista alternativet…
    Köpte neopren-strumpor idag, tror mycket på dem innanför våtskorna. På måndag ska jag ut i varberg om prognoserna håller. Nån timme ska man nog kunna vara ute…

  • lars_k

    Medlem
    8 mars, 2003 vid 21:26

    Öhhm. Surfade ju hela januari i Sydafrika…då har jag ju för fanken redan haft premiär 😛

  • ian

    Medlem
    8 mars, 2003 vid 23:07

    Klart att man har velat vara ute flera gånger cool.gif
    men jag får inte för mamma blush.gif
    grin.gif

  • waterboy

    Medlem
    8 mars, 2003 vid 23:29

    Faan då Ian!!
    Tror du nån får för mamma om de säger att vattnet är svinkallt och risken för chock när man trillar är stor (om du nu har sagt det.. ;-). Säg bara att du har koll på läget och att om du ska förörja dina föräldrar när de blir gamla så måstre du börja träna tidigt på året. Eftersom du kommer bli surfproffs, nämn gärna att du mött enågra andra surfare som sa att du har talang…
    Funkar alltid för mig iaf, men man är fort upp ur vattnet, surfade när det va 2 gr i höstas…

    Lycka till/Abbe (som oxå har en orolig mamma)

  • anonym-anvandare

    Medlem
    9 mars, 2003 vid 00:12

    här e en till me orolig mamma. ska köpa torrdräckt nu å sen ses vi på surfbryggan Ian.
    de e dags å komma igång me seglingen nu ju. ha de

  • judo-freddan

    Medlem
    9 mars, 2003 vid 10:19

    Blåser det nåt på Fuerte nu?

  • skywalker

    Medlem
    9 mars, 2003 vid 11:40

    Jag och Jorgen har sagt premiär runt den 20 mars, men än så länge så får nog graderna öka lite till för att denne ska ge sig ut… tongue.gif

  • calle_b

    Medlem
    9 mars, 2003 vid 11:56

    Jag försöker vänta så länge som möjligt, hatar kroppens skumma reaktioner när det e så kallt i vattnet som det är.
    Åkte på en mild, men ändock, hjärtmuskel-inflamation en höst för 2-3 år sen, då jag var så fantastikt dum och sugen på att köra… Hade en förkylning som precis inte hade brutit ut ännu, men man visste att den var där…. INTE BRA!! Ge er INTE, INTE ut om det är förkylning i faggorna…

    Bara lite varningar. För er som inte vet är det en det en ganska så otrevlig, och dessutom farlig(folk har dött)hjärtåkomma, där muskeln i hjärtat får en, typ förkylning…Sjukhusvistelse i ett dygn med EKG och astmatiker i grannsängen…..

    Själv kör jag när det är 10 grader i vattnet… tongue.gif

    Ha d gott

  • colle_screamer

    Medlem
    9 mars, 2003 vid 12:06

    ja för er med torrdräckt e det ju lungt men har man våtdräkt fryser ju bena till is innan man hunnit bära ner alla grejer i vattnet. men jag har hört att våren skall komma med storm steg det här året. undra bara när den (våren) hade tänkt ta sitt första steg det ligger ju fortfarande en massa snö här i GBg

  • skywalker

    Medlem
    9 mars, 2003 vid 12:08

    Personligen tycker jag inte det är speciellt kul att åka när man inte kan slappna av och bara ha roligt iheller. Bör väl tillägga att jag är ganska frusen av mig smile.gif

  • hifly

    Medlem
    9 mars, 2003 vid 13:48

    tyvärr har jag inte surfat än för det är fortfarnde is kvar här dessutom har jag ingen vinter dräkt

  • logo

    Medlem
    9 mars, 2003 vid 14:19

    har stora hal i handerna, klart det blaser.

  • styret

    Medlem
    9 mars, 2003 vid 21:16

    snön börjde smälta idag och jag stack och köpte mej en twintip så nu måste det snart sluta upp att vara kallt.

    flickvännen kommer nog inte bli gkald när hon dyker upp här och det visar sej att jag ligger där med fröken “går av från båda hållen”.

    nä den var fan riktigt usel men iallafall
    fan premiär är svårt när isen ligger tjock ut mittsunds.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Premiär i år?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.